هرگز فکر نمی کردم آن روز را ببینم


همانطور که می گویند ، یک دقیقه گذشت!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار ، هنگامی که در سال 2014 مجدداً شروع به کار کردم ، مطالب بسیار قدیمی را باز می گردانم. من به کمی راهنمایی / الهام نیاز دارم تا گام های بیشتری را برای احساس بهتر بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما می دانید. انجام کارها به صورت آشکار همیشه آسان نیست.

به هر حال … من در سن 51 سالگی کمتر از چند ماه دارم و آن را احساس می کنم! از نظر وزن ، من به دهه 340 برمی گردم (فردا رسماً بازنشسته می شوم) ، اما از آخرین باری که در آنجا بودم ، مبتلا به فیبرومیالژیا تشخیص داده شدم ، که سرگرم کننده نیست. ترکیبی از این و بیماری همه گیر من را به فردی تبدیل کرد که رفتن به جاده را برایم دردناک می دانست. این روزها زیاد می نشینم.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم و به زودی برمی گردم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که به کوه های آنجا می رود …

شروع از 24 مه 2014:

کاری که من کردم و نکردم.

اگر این مطلب را خواندید ، متشکرم. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در صورت داشتن یک دوست یا خانواده بدانید ، به عنوان یک فرد حامی ، به ویژه اگر من را شخصاً ببینید.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را بر اساس تصور اکثر مردم محدود نمی کنم. با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی ما را بر اساس عقل سلیم با اطلاعات موجود در مورد منابع غذایی و چیزهای دیگر تطبیق دهم. من میخواهم بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی بخورم. من نمی خواهم چربی مصنوعی بدون چربی ، کم چرب و آسپارتام داشته باشم. من کره و شکر می خورم ، اما تا جایی که می توانم غلات می خورم و سعی می کنم غذا بخورم همه غذاها تا جایی که می توانم (نه ، نه فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

• من این روزها برچسب ها را بیشتر می خوانم ، اما نه برای کالری و محتوای چربی.

• امیدوارم از مصرف دارو برای مواردی مانند فشار خون بالا و چغندر قند خودداری کنم. می خواهم احساس خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من به طور منظم توسط پزشک معاینه می شوم و از مشاوره او مطلع می شوم. (من بعد از ترک بدون یک سال دوباره بیمه سالم دارم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من هر روز آب زیادی می نوشم (و اغلب نوشابه را قطع می کنم).

• من خواهم ادامه هید به ورزش و به طور منظم
ایجاد قدرت و استقامت

• من به کار خود ادامه می دهم تا خوشحال باشم و شخص خوبی باشم.

• اگر گیج شده باشم ، خودم را می گیرم و دوباره امتحان می کنم و هرگز از تلاش دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
1. رسیدن به 325 (تصادفی ، اما هر چیزی)
2. رسیدن به 300
3. به طور مداوم به زیر 300 برسید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من خودم علاقه ای به کاهش وزن ندارم. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم و بتوانم هر کاری را که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که چنین احساسی داشتم در سن 250 سالگی بود. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

تناسب اندام
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1a هر روز پیاده روی کنید
2. یک مایل را به مدت 20 دقیقه طی کنید
3. به راحتی 2 مایل راه بروید
4. به راحتی 3.1 مایل (5 کیلومتر) راه بروید
5. نیمکت را مجدداً به 5K یا تغییر دهید

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

برگشتن خوب است.

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید