نان پروتئینی کدو تنبل – وبلاگ چربی سوزی


این پست حاوی پیوندهای وابسته به ابزار و مواد آشپزخانه است که ما استفاده می کنیم و توصیه می کنیم

این دومین دستور پخت نان پر پروتئین ما است. اولین مورد، نان موز پروتئینی بود که با نقدهای تحسین برانگیز مورد استقبال قرار گرفت.

امروز یک نان پروتئینی کدو حلوایی مرطوب، غنی و متراکم با شیرینی کافی به شما می دهم که ممکن است احساس کنید در حال خوردن کیک هستید. در واقع، اولین کسی که این دستور غذا را به او نشان دادم گفت: “این کیک است؟”

با کدو تنبل خالص به عنوان یک ماده اصلی، مغذی، کم کالری و پروتئین بالا است – تقریباً ۱۲ گرم در هر برش.

پروتئین با استفاده از ۱.۵ فنجان آرد جو دوسر و یک فنجان کامل پودر پروتئین به جای آرد به تنهایی تقویت می شود. پروتئین اضافی از تخم مرغ کامل و ماست یونانی بدون چربی به دست می آید که به مرطوب و غنی شدن آن کمک می کند.

شما احتمالا می توانید از آرد همه منظوره و یا گندم کامل استفاده کنید، اما من امتحان نکرده ام، بنابراین نمی توانم طعم یا قوام آن را تضمین کنم. آرد جو دوسر مورد علاقه من است و به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی سالم و حتی در برخی از سوپرمارکت های معمولی موجود است. میل قرمز باب و میل پیکانی مارک های محبوب هستند. (تو می توانی سفارش آنلاین در آمازون اگر نمی توانید آن را در فروشگاه های محلی خود پیدا کنید).

کدو تنبل در مقایسه با شیرینی که از موز (در نان موزی) دریافت می‌کنید، به طور طبیعی آنقدر شیرین نیست، اما می‌توانید با استفاده از شربت افرا بدون قند و T.ruvia به طور طبیعی شیرین، یک شیرین کننده استویا و اریتریتول (از هر شیرین کننده بدون کالری دیگری که ترجیح می دهید استفاده کنید). دو قاشق غذاخوری ترویا کمی شیرین است و سه قاشق غذاخوری آن را نسبتاً شیرین می کند.

توجه داشته باشید که در مقایسه با استفاده از استویا/اریتریتول (یا هر شیرین کننده پودری/کریستالی مورد علاقه شما)، شربت افرا یک لایه طعم اضافی اضافه می کند. به راحتی می توانید از شربت افرا معمولی استفاده کنید، و این ممکن است طعم قوی تری را تقویت کند، اما باعث افزایش کالری نیز می شود.

اکثر دستور العمل های نان کدو تنبل که من دیده ام فقط به یک فنجان کدو تنبل نیاز دارند، اما من می خواستم یک طعم خوب کدو تنبل از کدو تنبل واقعی، همراه با تمام ادویه های کدو تنبل داشته باشم، بنابراین دستور غذا را طوری تنظیم کردم که با یک قوطی کامل کدو تنبل کار کند. پوره (۱۵ اونس – که نزدیک به ۱ ۳/۴ فنجان است). این کار نان را نیز مرطوب نگه می دارد. مطمئن شوید که از کدو حلوایی ۱۰۰% خالص (پوره) استفاده می کنید، نه از سوهان پای کدو حلوایی که با شکر تصفیه شده شیرین شده است. لیبی ها و کشاورزان بازار ارگانیک دو مورد از مارک های موجود در فروشگاه های منطقه من و همچنین آنلاین هستند.

من خودم ادویه کدو تنبل درست کردم و از دارچین فراوان به همراه هر چهار ماده سنتی استفاده کردم: جوز هندی، میخک آسیاب شده، زنجبیل آسیاب شده و فلفل دلمه ای. بدون فلفل دلمه ای کار می کند، اما من آن را توصیه می کنم. اگر ترجیح می دهید می توانید این کار را ساده کنید و از دارچین استفاده کنید و به جای چهار ادویه جداگانه، از یک قاشق چای خوری ادویه کدو تنبل از قبل تهیه شده استفاده کنید (در بخش ادویه همه خواربار فروشی های بزرگ و همچنین آنلاین موجود است: https://amzn.to/2TM1nVo)

زمان پخت می تواند به فر و ظرفی که استفاده می کنید بستگی داشته باشد، بنابراین فراموش نکنید که کمی قبل از ۴۵ دقیقه معمولی پخت را بررسی کنید. در یک نگاه، اگر لبه های بیرونی بالایی قهوه ای می شوند، نزدیک می شوید. برای بررسی آماده بودن، می توانید یک خلال دندان را نیز در مرکز بالا بچسبانید. اگر کمی خیس است یا چند خرده روی آن وجود دارد، اشکالی ندارد، اما اگر با خمیر نرمی که به آن چسبیده بیرون بیاید، هنوز تمام نشده است. بگذارید ۵ دقیقه دیگر بماند، سپس دوباره چک کنید.

من اولین دسته‌ام را کمی پختم و یک جیب در وسط آن کمی مرطوب بود، بنابراین برای این دستور غذای خاص، به دلیل تمام مواد مایع، کمی بیش از حد پخته شده و لبه‌ها قهوه‌ای روشن است. از کم پخته

شما می توانید نان پروتئینی خود را در یک تابه معمولی گوشت (۹ اینچ در ۵ اینچ) بپزید، اما به خاطر داشته باشید که تابه های تیره نچسب در مقایسه با تابه های آلومینیومی نقره ای، حرارت فر را سریعتر جذب می کنند. این بدان معناست که تابه‌های تیره سریع‌تر پخته می‌شوند، بنابراین اگر از ماهیتابه تیره استفاده می‌کنید، زودتر آماده بودن را بررسی کنید.

نانوایان می گویند که تابه های آلومینیومی با روکش کسل کننده ایده آل هستند زیرا حرارت را به طور یکنواخت تر منتقل می کنند. من از تابه نان طبیعی Nordic Ware استفاده می کنم: amzn.to/3joBWF8.

به دلیل استفاده از جوش شیرین این مقدار کمی افزایش می یابد و طبیعی است که رویه ها شکافته شوند، اما انتظار نداشته باشید که این نوع نان پف کند و در آنجا بماند – این یک نوع نان نسبتاً متراکم است. طرح.

نکاتی در مورد زمان آماده شدن: پس از اینکه نان را از فر خارج کردید، بلافاصله آن را از تابه خارج کنید. این از داشتن کف خیس جلوگیری می کند. بگذارید در دمای اتاق خنک شود، به طور ایده آل روی یک قفسه خنک کننده (در غیر این صورت روی یک دستمال کاغذی). در خارج از فر گرم است، اما پس از خنک شدن در دمای اتاق، نان بیشتر سفت می شود و زیباتر می شود.

نان کدو تنبل باید حداقل برای چند روز در دمای اتاق نگهداری شود، اما مطمئناً بهترین حالت تازه است. اگر ترجیح می دهید، پس از خنک شدن به دمای اتاق، آن را در یخچال یا در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. بیرون از یخچال بسیار خنک است، و اگر ترجیح می دهید، همیشه می توانید تک تک برش ها را به مدت ۳۰ ثانیه یا بیشتر در مایکروویو گرم کنید. متناوبا آن را برش دهید، تک تک برش ها را بپیچید و فریز کنید.

دستور العمل های کدو تنبل و دستور العمل های پودر پروتئین بیشتر می خواهید؟ (من هم کوکی ها را دریافت کردم!) اگر رتبه بندی ها و نظرات دستور پخت کافی در زیر وجود داشته باشد، به زودی تعداد بیشتری نیز وجود خواهد داشت!

-تام ونوتو، نویسنده، چربی را بسوزانید، ماهیچه ها را تغذیه کنید

PS. در حال حاضر یک مورد دیگر وجود دارد – این یک روش آسان است، فقط چند دقیقه در مایکروویو طول می کشد: کیک لیوانی پروتئین کدو تنبل

نان پروتئینی ادویه کدو تنبل

نان پروتئینی ادویه کدو تنبل سالم

شگفت انگیزترین نان پروتئینی ادویه ای کدو تنبل، مرطوب و متراکم اینجاست! کاملا طبیعی، با کدو تنبل، پروتئین، آرد جو دوسر و البته ادویه جات! دستور العمل از تام ونوتو Burn the Fat, Feed the Muscle Blog (www.BurnTheFatBlog.com)

چاپ
سنجاق
نرخ

دوره: دسر، میان وعده

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: پودر پروتئین، دستور پخت پودر پروتئین، کدو تنبل، نان کدو تنبل، ادویه کدو تنبل

زمان آماده سازی: ۲۰ دقایق

زمان پخت: ۴۵ دقایق

خدمات: ۱۰

کالری: ۱۴۴کیلو کالری

کربوهیدرات ها: ۲۰.۲g

پروتئین: ۱۱.۸g

چربی: ۲.۱g

عناصر

  • ۱۵ اونس پوره کدو تنبل
  • ۱/۴ فنجان شربت افرا بدون شکر
  • ۱/۳ فنجان ماست یونانی بدون چربی، ساده (۱۱۳ گرم)
  • ۱ بزرگ تخم مرغ کامل
  • ۱.۵ فنجان ها آرد جو دو سر (۱۳۵ گرم)
  • ۱ فنجان پروتئین آب پنیر، وانیل (۹۳ گرم)
  • ۱.۵ قاشق چایخوری دارچین
  • ۱/۴ قاشق چایخوری جوز هندی
  • ۱/۴ قاشق چایخوری میخک، آسیاب شده
  • ۱/۴ قاشق چایخوری زنجبیل، آسیاب شده
  • ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل دلمه ای
  • ۲-۳ قاشق غذاخوری ترویا به طور طبیعی شیرین است (چشیدن)
  • ۱/۲ قاشق چایخوری نمک
  • ۱ قاشق چایخوری جوش شیرین

دستورالعمل ها

  • فر را از قبل با دمای ۳۵۰ گرم کنید

  • همه مواد خشک (آرد جو دوسر، پروتئین آب پنیر، ادویه جات ترشی جات، شیرین کننده، نمک، جوش شیرین) را به یک کاسه بزرگ همزن اضافه کنید.

  • در یک کاسه دوم، تمام مواد مایع (کدو، تخم مرغ، ماست، شربت افرا) را مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

  • مواد مرطوب را در خشک بریزید و هم بزنید تا خمیر ایجاد شود

  • خمیر را در قالب پخت ۹*۵ (معروف به ماهیتابه گوشت) که با اسپری نچسب پوشانده شده است، بریزید.

  • با دمای ۳۵۰ به مدت ۴۵ دقیقه در طبقه وسط بپزید. توجه داشته باشید که زمان پخت ممکن است بسته به فر و ظرف شما متفاوت باشد. اگر شک دارید، آن را کمی بیشتر بگذارید. یک خلال دندان را در مرکز فرو کنید و اگر عمدتاً تمیز بیرون آمد، کار تمام است (معمولاً زمانی که لبه‌ها قهوه‌ای می‌شوند، تقریباً تمام می‌شود).

  • قبل از برش و سرو بگذارید تا در دمای اتاق خنک شود (به طور ایده آل روی توری خنک کننده).

  • اگر ظرف یکی دو روز خورده نشد، در یخچال بگذارید. همچنین قابل انجماد (برش، برش ها را بپیچید، سپس فریز کنید)

تغذیه

خدمت: ۱تکه | کالری: ۱۴۴کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۲۰.۲g | پروتئین: ۱۱.۸g | چربی: ۲.۱g

PS. نظر خود را در زیر بنویسید و نظر خود را در مورد دستور پخت نان پروتئین کدو حلوایی به من بگویید. و اگر موفق شدید، حتما یک عکس بگیرید و در شبکه های اجتماعی نیز با هشتگ #burnthefatrecipes #burnthefatfeedthemuscle یا #feedthemuscle به اشتراک بگذارید تا همه ما ببینیم! می توانید مرا در www.Instagram.com/tomvenuto تگ کنید


tomvenuto-blogدرباره تام ونوتو
تام ونوتو یک مربی طبیعی بدنسازی و کاهش چربی است. او همچنین یک خالق دستور غذاست و متخصص در آشپزی چربی سوز و عضله ساز است. تام یک بدنساز رقابتی سابق است و امروز یک نویسنده، وبلاگ نویس و نویسنده تمام وقت تناسب اندام است. کتاب او با عنوان Burn The Fat, Feed The Muscle یک کتاب پرفروش بین المللی است، ابتدا به عنوان یک کتاب الکترونیکی و اکنون به عنوان یک جلد گالینگور و کتاب صوتی. راه حل چربی بدن، کتاب تام در مورد غذا خوردن احساسی و حفظ وزن طولانی مدت، یکی از انتخاب های مجله اپرا و مجله تناسب اندام مردان بود. تام همچنین بنیانگذار Burn The Fat Inner Circle است – یک انجمن حمایت از تناسب اندام با بیش از ۵۲۰۰۰ عضو در سراسر جهان از سال ۲۰۰۶. برای جزئیات عضویت اینجا را کلیک کنید