میل به کاهش وزن چگونه میل خود را برای کاهش وزن تقویت کنیم


آیا می خواهید وزن کم کنید ، اما نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغییر در نوع غذایی که می خوریم ، تغییر در شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا باعث شده است که ما بخواهیم هر روز بیشتر بخوریم. واقعیت این است که ما قبلاً وزن داریم ، اما نمی خواهیم وزن کم کنیم. راه حل چیست؟ اگر می خواهید اراده ای قوی برای کاهش وزن داشته باشید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه میل به کاهش وزن را افزایش دهیم؟

کاهش وزن یک تصمیم ساده نیست. برای افزایش میل به کاهش وزن ، هم مشکلات روانی و رژیم غذایی و هم نوع رژیم غذایی و حتی شیوه زندگی باید تغییر کند. و تغییر همیشه سخت است. اگر این کار را با برنامه ریزی مناسب انجام ندهیم.

برای کاهش وزن به رژیم غذایی سالم با انگیزه قوی نیاز دارید. اول از همه ، باید از خود بپرسیم: چه می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا ما پر از انواع غذا هستیم؟ آیا وقتی سیر هستیم غذا می خوریم؟

میل به کاهش وزن

با پاسخ به این س questionsالات ، ما در واقع همه چیز را در ارتباط با غذا بررسی می کنیم. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات کجاست. وقتی متوجه می شویم که ضعیف هستیم ، در نیمه راه هستیم و می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، افزایش میل به کاهش وزن با یافتن ضعف آغاز می شود. ما نقاط ضعف را شناسایی کرده ایم ، اکنون باید چکار کنیم؟

کاهش وزن یک تصمیم ساده نیست.

راههای افزایش میل به کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع و پایبندی به یک برنامه کاهش وزن سالم کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تقویت اراده وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آل خود کمک کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

توضیح دهید که چرا می خواهید وزن کم کنید

دلایلی را که باید برای کاهش وزن داشته باشید به روشنی یادداشت کنید. چرا باید این کار را بکنید؟ زیرا نوشتن متعهد به کاهش وزن در ذهن شماست. این امر به ظاهر ساده انگیزه ایجاد می کند. شما باید این دلایل را هر روز بخوانید تا بتوانید از آنها برای یادآوری در هنگام وسوسه و ضعف میل شما برای کاهش وزن استفاده کنید. این دلایل می تواند از پیشگیری از دیابت تا ایجاد اطمینان در مورد آنچه برای شما مهم است و چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، متفاوت باشد.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

گاهی اوقات نمی توان در مورد عدم اراده قوی برای کاهش وزن صحبت کرد. نکته اصلی این است که آنچه از کاهش وزن انتظار داریم یک انتظار غیرواقعی است. به عنوان مثال ، اگر وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا در یک ماه امکان پذیر است؟ اهداف دست نیافتنی ناامید کننده هستند ؛ احساس ناامیدی باعث می شود به خودمان بگوییم چرا نمی خواهیم وزن کم کنیم! و در نتیجه ، واضح است که شما رژیم کاهش وزن را کنار می گذارید.

میل به کاهش وزن

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و قدر آن را بدانید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند وزن کمتری کاهش می دهند. در کنار همه کارهایی که باید برای تقویت اراده خود برای کاهش وزن انجام دهید ، باید عشق به بدن را نیز بیاموزید. فردی که بدن خود را دوست دارد ، البته کاری نمی کند که سلامت او را به خطر بیندازد. بخواهیم یا نخواهیم ، بدن ما همیشه با ماست. پس چرا دوستش ندارید و از او به خوبی مراقبت نمی کنید! چگونه بدن خود را دوست داریم؟

کارشناسان راههای زیر را پیشنهاد کردند:

  • آموزش
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • به طور خاص ، خود را با مدل ها مقایسه نکنید
  • سایز لباس را تغییر دهید
  • در آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که در ظاهر خود می پسندید ، بیان کنید

یکی را به عنوان مثال در نظر بگیرید

داشتن یک مدل می تواند به شما در ایجاد انگیزه برای کاهش وزن کمک کند. با این حال ، شما باید انگیزه مناسب را برای خود انتخاب کنید. داشتن الگو به شما این امکان را می دهد که ببینید می خواهید چگونه به نظر برسید. البته این باید واقعی باشد. یکی را که از نظر قد ، مدل و ظاهر بیشتر مناسب شماست انتخاب کنید. این به شما انگیزه می دهد.

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه نسبت به خود و توانایی های خود خوشبین باشید ، در رسیدن به اهداف خود قوی تر خواهید بود. بنابراین ، میل به کاهش وزن در شما قوی تر می شود. علاوه بر این ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، بیشتر احساس ارتباط می کنید. بنابراین ، هرچه بیشتر در مورد کاهش وزن نظر مثبت داشته باشید ، میل شما برای کاهش وزن قوی تر خواهد بود.

میل به کاهش وزن

تمرینات سرگرم کننده را فراموش نکنید

ورزش خوش سلیقه یکی از مهمترین قسمت های کاهش وزن است. نه تنها کالری بیشتری می سوزانید ، بلکه احساس بهتری نیز دارید. این تمرینی است که از انجام آن لذت می برید و همیشه آماده انجام آن هستید. ورزشهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید ، اما مهم این است که ورزشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با این کار از انجام کارهایی که دوست دارید و کاهش وزن لذت خواهید برد بدون اینکه به کاهش وزن یا تقویت اراده خود فکر کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا بفهمید چرا نمی خواهید وزن کم کنید ، باز هم نمی توانید نتیجه بگیرید. در این مورد ، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. شاید مشکل ریشه در اراده شما نداشته باشد و مشکل جسمی داشته باشید. یا برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کرده اید که برای شما مناسب نیست. در این مورد ، کمک گرفتن از متخصصان تغذیه بهترین گزینه است. یک متخصص می تواند به شما کمک کند وزن را به درستی و به راحتی کاهش دهید و به وزن ایده آل خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید