مطمئن شوید که این میوه ها قند بالایی دارند! – دکتر. رویا خادمیان


میوه های 1 - میوه های دارای قند بالا: به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

میوه ها با قند بالابه میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

برخی از میوه ها دارای قند بیشتری نسبت به سایر میوه ها هستند ، بنابراین نباید بیش از حد مصرف شود. در زیر لیستی از میوه های شیرین وجود دارد:

میوه های پر قند

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، انتخاب مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو وعده غذا بخورید و بقیه را بعداً نگه دارید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزی که به راحتی می توان آن را جوید کافی است.

khavas angoor - میوه های پر قند: به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را پر کنید ، می توانید با خیال راحت همه آنها را بخورید. میان وعده های خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی

یک دانه گلابی حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه آنها را نخورید ، چند برش با شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه های دارای قند بالا: به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

هندوانه

برش میانی این میوه بهاری حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما پس از مدتی در معرض آفتاب به آن احتیاج دارد. سعی کنید فقط یک یا دو قسمت از آن را بخورید.

سیتوان

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر می خواهید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، مقداری پنیر را برای یک وعده غذایی با پروتئین بالا خرد کنید و انجیر را روی آن بپاشید.

موز

یک بستنی حاوی 14 گرم قند است. اگر این مقدار بیش از نیاز شما بود ، غلات صبحانه را به نصف برسانید یا یک تکه کوچک را در وسط یک ساندویچ با بادام زمینی خرد کنید.

وی همچنین میوه های قندی کمتری نسبت به سایر میوه ها ذکر کرد:

میوه های کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. همه آووکادوها فقط 1.33 گرم شکر دارند. سالاد را بریزید ، نان تست بریزید و لذت ببرید.
با این حال ، از آنجا که آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، ممکن است ایده خوبی برای کسانی که رژیم کم کالری دارند یک عادت روزانه باشد.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان سبوس دار است. اگر گواوا را به صافی پوست خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

ناشناس 1 - میوه های پر قند: به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما در اشباع شدن با کالری کمتر کمک کند.

خربزه

به طور متوسط ​​، یک تکه خربزه حاوی حدود 5 گرم شکر و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکباره کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های دارای قند بالا: به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید