مصرف پروتئین و کاهش وزن


آیا با مصرف پروتئین می توان وزن کم کرد؟

آیا با مصرف پروتئین می توان وزن کم کرد؟

مهمترین جنبه هر برنامه ای ، اعم از کاهش وزن ، افزایش وزن ، قدرت یا عملکرد ، تغذیه است. در همه جا ، اعضا و مشتریان مبلغ بسیار بیشتری نسبت به سالن بدنسازی در باشگاه هزینه می کنند ، بنابراین 80 درصد نتایج مربوط به تغذیه و 20 درصد تمرین است.

بسیاری از مردم می خواهند چربی بدن خود را از دست بدهند و وزن مناسبی پیدا کنند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش را درک می کنند ، که به طور کلی عالی است ، اما پاسخ آن نتایج ماندگاری نیست.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی انسان است. برنامه ها تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدرات های بالاتر و پروتئین بیشتر را تنظیم نمی کنند.

سهم درشت مغذی ها از کربوهیدرات ها 45-65 ، پروتئین 10-35 و چربی 20-35 کالری کل است.

با محدوده وسیعی از 15 تا 25 از حداقل تا حداقل ، جای تعجب نیست که مردم در درک نسبت مناسب درشت مغذی ها با توجه به نیازها و انواع بدن خود دچار مشکل شوند.

بنابراین می توانید همه چیزهایی را که می خورید پیگیری کنید و برنامه شما به شما می گوید که به هدف خود در روز رسیده اید و درشت مغذی های مورد نیاز خود را ، اما این اعداد برای رسیدن به اهدافتان است.

بسیاری از افراد به دلیل رژیم غذایی طولانی دچار اختلال متابولیک می شوند. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن توده بدون چربی بدن و افزایش متابولیسم را ندارند.

چند روز در هفته متابولیسم آهسته را با تمرینات قلبی به مدت یک ساعت یا بیشتر ترکیب کنید و کنترل وزن خود را برای مدت زمان طولانی تری نسبت به بدن خود کاهش دهید.

راه حل ایجاد یک برنامه تمرین مقاومتی و افزایش مصرف پروتئین برای اطمینان از ساخت و بهبود عضلات مناسب است.

مصرف پروتئین در طول روز نه تنها به تغذیه بدن کمک می کند ، بلکه احساس سیری و سیری بیشتری نسبت به غذاهای پر کربوهیدرات که باعث افزایش کالری می شود ، به شما می دهد.

با تمرکز بر میزان مصرف پروتئین در هر وعده غذایی در روز ، احتمالاً کالری دریافتی خود را کاهش داده و مصرف پروتئین خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.

اگر زمان کمی دارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، پس از تمرین پودر پروتئین آب پنیر را اضافه کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری هستند.

این شیک پروتئینی را امتحان کنید

غذایی که حاوی مواد تشکیل دهنده است

1 فنجان شیر بادام شیرین نیست

1/2 فنجان بلوبری انجماد عمیق

1/2 فنجان انبه منجمد

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده سازی

همه مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شودبه


جزئیات:

افسانه های کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید