مزایای شیر A2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا گیج شده اید که شیر برای برنامه غذایی متعادل برای شیوه زندگی فعال شما مناسب است؟ محصولات لبنی سرشار از بسیاری از مواد مغذی مهم از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، شیر می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم استفاده از لبنیات هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، می توانید از آزمایش شیر A2 استفاده کنید. در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که a2 Milk چیست ، مزایای a2 Milk برای ورزشکاران و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا نیازهای شما را به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال برآورده کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

به دلیل a2 شیر برای حمایت از این مقاله! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با کسانی که فلسفه و ارزشهای مشابهی دارند مشارکت واقعی می کنم.

A2 شیر چیست؟

A2 نام شیر از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی هر دو پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور دقیق تر ، شیر a2 به طور طبیعی فقط از گاوهایی تولید می شود که پروتئین A2 تولید می کنند و نه A1.

فواید شیر a2 برای گوارش

یکی از مزایای شیر A2 این است که فقط حاوی پروتئین A2 است ، هضم آن را آسان کرده و بنابراین باعث ناراحتی معده برای برخی از افراد نمی شود. این به این دلیل است که پروتئین های A2 در ترتیب آمینواسیدها تفاوت کمی در مقایسه با پروتئین های A1 دارند و بنابراین هضم پروتئین ها متفاوت است.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای از دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افرادی که پس از نوشیدن شیر معمولی از ناراحتی معده رنج می برند ، اگر فقط از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، می توانند علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اگر از شیر بز یا گوسفند بدون هیچ مشکلی استفاده کرده اید ، به احتمال زیاد این محصولات عمدتا فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

A2 رفاه و پایداری حیوانات در مزارع لبنی

همانطور که می دانید ، کلی جونز تغذیه علاقه زیادی به پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن دارد ، بنابراین بسیار خوب است که بدانید همه مزارع لبنی a2 دارای گواهینامه Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که ایالات متحده برنامه جامع ممیزی و ارزیابی گاوهای شیری را دنبال می کند که توسط وزارت کشاورزی (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای حفظ این گواهی ، کشاورزان ، مراقبت از حیوانات ، مدیریت صحیح حیوانات ، روشهای بهداشتی گله ، کیفیت بالای غذا و آب ، خانه های مناسب نگهداری از حیوانات و مراقبت مناسب از حیوانات.

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات ، بلکه رفاه کارکنان آن و تأثیر محیط زیست مدل کار را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین مولفه کلیدی مدیریت زیست محیطی در صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله حفاظت از خاک و کیفیت آب ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به مواد مغذی موجود در شیر A2 که از عملکرد ورزشی پشتیبانی می کند ، بیندازیم.

مزایای تغذیه شیر A2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به شیر ، باید شیر را رها کرد. با این حال ، اخیراً یک روند انسانی وجود دارد بدون این شرایط همچنین به نفع محصولات غیر لبنی است. این می تواند به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده یا روندهایی باشد که توسط افراد تحت تأثیر رسانه های اجتماعی ترویج می شود.

مشکل در اینجا این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، ترکیبات غذایی و مزایای مشابه محصولات لبنی واقعی گاوها را ندارند. برای ورزشکاران ، این بدان معناست که مواد مغذی مهم برای عملکرد ، مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم را از دست می دهید. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است ، زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلاتی بعد از ورزش

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی کلیدی است که برای رشد و بهبود عضلات مورد نیاز است. پروتئین به محافظت از اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 شیر در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و حاوی هر سه آمینو اسید شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین های ماهیچه ای مهم هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مصرف 10-20 گرم پروتئین با کیفیت بالا 30 دقیقه پس از تمرین برای افزایش ریکاوری ماهیچه ها مهم است. اگر بعد از ورزش با کاهش اشتها دست و پنجه نرم می کنید ، منبع پروتئین مایع مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. 1 فنجان a2 ترکیب شیر با یک مشت آجیل یا ادامام خشک یا افزودن پروتئین اضافی از موادی مانند پودر پروتئین یا روغن آجیل ، روشی خوشمزه ، راحت و آسان برای هضم نیازهای پروتئینی شما پس از تمرین است.

ویتامین دی.

ویتامین D نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن و همچنین در ماهیچه ها و استخوان ها دارد. این غذا به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده غذایی بسیار مهم برای جلوگیری از آسیب ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و بهبود ماهیچه ها و تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. مقدار کمی ویتامین D در غذا وجود دارد ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که 1 فنجان 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای ساختار استخوان و دندان ، عملکرد ماهیچه ها ، عصب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض عضلات مورد نیاز است ، کمبود آن می تواند منجر به گرفتگی عضلات در ورزشکاران شود. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای تامین نیازهای کلسیم خود ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از کلسیم مورد نیاز روزانه شما را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان و تنظیم اسپاسم ماهیچه ها ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب عرق را در حین ورزش شدید از دست می دهد. 1 فنجان a2 در شیر ، می توانید 8 درصد از مقدار توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کنید.

هیدراتاسیون

در ورزشکاران ، تشنگی می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در موارد شدید گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز از بهبودی جلوگیری می کند. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به اختلال استقامت و عملکرد شناختی می شود. شیر A2 می تواند میزان مایعات دریافتی روزانه شما را محاسبه کرده و همچنین سایر مواد مغذی را که از عملکرد پشتیبانی می کنند ، تامین کند.

A2 چگونه ورزشکاران می توانند از شیر استفاده کنند

به یاد داشته باشید که a2 Milk 100٪ شیر گاو است و بنابراین نه از نظر پزشکی برای کسانی که مبتلا به عدم تحمل لاکتوز هستند یا کسانی که حساسیت به آب پنیر یا شیر دارند مناسب است. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. هنگام نظارت بر علائم GI ، توصیه می کنم تا یک فنجان کامل با 2 قاشق غذاخوری در روز کار کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا ایده هایی برای افزودن شیر a2 به رژیم غذایی وجود دارد:

  • بعد از ورزش به عنوان میان وعده بخورید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که برای تجدید قوا بعد از تمرین مهم است. برای داشتن پروتئین اضافی ، سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام خشک شده و یک تکه میوه برای مقداری کربوهیدرات اضافی ترکیب کنید.
  • به جای آب یا بلغور جو دوسر ، یک شبه جو دوسر را هم بزنید تا مواد مغذی اضافی به آن اضافه شود
  • بیشتر در اسموتی های صبحگاهی خود استفاده کنید
  • برای خوردن میان وعده قبل از تمرین با غلات یا موسلی بخورید
  • خامه A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای بهبود عملکرد خود و جلوگیری از نگرانی های دستگاه گوارش به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید