ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای (پروتئین بالا ، بدون گلوتن ، گیاهخواری)



این ماکارونی خوشمزه گیاهی مدیترانه ای که با پستو تهیه می شود ، یک شام سالم و گیاهی درست می کند.

روز بعد آن را برای ناهار اضافه کنید – از خودتان تشکر خواهید کرد!

ماکارونی سنتی خوشمزه است ، اما اغلب فاقد پروتئین و فیبر است!

دستور العمل های سنتی ماکارونی گیاهی یا گیاهی خود را با استفاده از ماکارونی با پروتئین بالا که از نخود ، عدس یا لوبیا سیاه تهیه شده است ، بهبود بخشید. من از اسپاگتی عدس زرد و برنج قهوه ای Trader Joe برای این ماکارونی گیاهی مدیترانه ای استفاده کردم – هر وعده حاوی 14 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر است.

بنزا یک ماکارونی با پروتئین بالا و حبوبات است. از نخود فرنگی تهیه شده است و احتمالاً از نظر طعم و تغذیه مورد علاقه من است.

اما اگر شما را تشویق به بارگیری سبزیجات نکنم ، کدام متخصص رژیم غذایی ثبت نام شده هستم؟ شیرینی های غیر نشاسته ای مانند فلفل دلمه ای ، پیاز ، گوجه فرنگی ، کدو تنبل و بادمجان بافت ، فیبر و هوای مدیترانه ای را به این دستور غذا اضافه می کنند.

از آنجا که من یک بشقاب بزرگ غذا را دوست دارم ، می توانم با افزودن سبزیجات بیشتر غذای زیادی بخورم بدون اینکه کالری بیشتری اضافه کنم. وقتی از یک بشقاب بزرگ سبزیجات دور می شوید ، احتمال خوردن شکر یا تنقلات کمتر است.

من این غذا را با سس پستو Vegan Kale & Cashew Pesto از Trader Joe درست کردم … و بلافاصله با پنیر بز گیاهی نشده بود. وای! بخرید یا ترک کنید.

PS- یکی از مشتریان من طرز پخت این گوجه فرنگی را به من آموخت ، بنابراین من آن را جداگانه سرخ کردم! خیلی خوشمزه! اما مفید است که آنها را به همراه سایر سبزیجات بریزید.

یوم!

ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای

زمان آماده سازی: 10-15 دقیقه
زمان پخت: 45 دقیقه

عناصر:

  • 1 عدد بادمجان کوچک خرد شده و بریده می شود
  • کدو تنبل ، یک چهارم
  • 1 فلفل دلمه ای قرمز به برش های 1 اینچی برش دهید
  • 1 عدد فلفل دلمه ای نارنجی به برش های 1 اینچی برش دهید
  • 1 پیاز قرمز به برش های 1 اینچی بریده می شود
  • نمک سیر
  • گوجه فرنگی بچه 1 پیمانه
  • روغن زیتون نشت اضافی
  • 1 سر سیر
  • آویشن
  • ماکارونی با پروتئین بالا (من از عدس زرد و برنج قهوه ای استفاده کردم ، اما ماکارونی نخود فرنگی یا لوبیا سیاه کار می کند)
  • پستو (من آن را در فروشگاه استفاده کردم ، اما ما یک دستور غذا در اینجا داریم)
  • اختیاری: پنیر بز یا پنیر فتا ، مخمر خوراکی

دستورالعمل ها:

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک تابه بزرگ (یا 2 عدد) را با فویل آلومینیومی بپوشانید. کنار بگذارید.
  2. در یک کاسه بزرگ ، سبزیجات را بجز بچه گوجه فرنگی ترکیب کنید. روغن زیتون * را اضافه کنید و روی آن را به طور مساوی بپوشانید. روی یک ورقه پخت بمالید و نمک سیر بپاشید. به مدت 40 دقیقه در فر بپزید.
  3. گوجه فرنگی را به یک تابه نان جداگانه اضافه کنید. روغن زیتون بپاشید. آویشن و یک حبه سیر را اضافه کنید. به مدت 25 دقیقه سرخ کنید ، آن را بردارید و مومیایی بپاشید و 20 دقیقه دیگر سرخ کنید. پس از اتمام کار ، سیر را خرد کرده و برگ های آویشن را از ریشه جدا کنید.
  4. در همین حال ، ماکارونی را مطابق دستورالعمل بپزید.
  5. وقتی سبزیجات و ماکارونی آماده شدند ، با پستو ترکیب کنید.
  6. اختیاری: پنیر بز یا فتا بپاشید و لذت ببرید!

* من هنگام سرخ کردن این سبزیجات از روغن استفاده نکردم زیرا می دانم که این غذا بیشتر با پستو و پنیر بز چرب است. من از اسپری نچسب روی فویل آلومینیومی استفاده کردم. سبزیجات را در کاسه سبزیجات ریختم تا مرطوب شوند و طبق معمول تند شدم.

این غذا را برای خودتان یا خانواده خود می زنید؟ می خواهم ببینم! شاهکار خود را به اشتراک بگذارید و ما را در اینستاگرام تگ کنید @غذابه

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه است که در اورلاندو ، فلوریدا ثبت شده است. او در آگاهی تغذیه ای خاصی شریک است که به رژیم های ناامید یو یو کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است دارای یک یا چند پیوند مشترک باشند. همه افکار مال من است



دیدگاهتان را بنویسید