مانیتور گلوکز پایدار NutriSense – سلامت ارین هولت



برای چه کسی مناسب است:

من CGM را به کسی توصیه نمی کنم. همانطور که اشاره کردم ، من واقعاً فکر نمی کنم CGM یک مکان “شروع” برای افرادی است که می خواهند سالم باشند ، بلکه برای کسانی است که قبلاً جمع شده اند و می خواهند رفتار خوب خود را شخصی سازی کنند.

من همیشه از شروع با اصول اولیه حمایت می کنم:

  • رژیم غذایی برای همه غذاها

  • استرس را مدیریت کنید

  • بدن خود را حرکت دهید

  • بهداشت خواب

به نظر من ، مانیتور مداوم گلوکز برای افرادی که از قبل تغذیه مناسبی دارند و به دنبال اطلاعات “سطح بعدی” هستند ، مناسب است. پس از مشورت با سایر پزشکان ، به نظر می رسد این یک توافق کلی بین ما باشد.

چند نمونه از دنیای واقعی:

دکتر کایروپراکتیک من کار سلامتی خود را بسیار خوب انجام داده بود. او از رژیم کتو و کم کربوهیدرات استفاده می کرد و می خواست روزانه پاسخ های قندی را ببیند ، به ویژه در رابطه با ورزش شدید. Nutrisense CGM اطلاعات خوبی به او داد و تأیید کرد که او همچنان به این کار ادامه می دهد.

یک مشتری با من در زمینه هورمون ها و سلامت روده کار کرد. پس از چند ماه همکاری با هم ، همه نشانگرهای زیستی عالی به نظر می رسند. اما نشانگرهای انسولین و قند خون او مرا کمی شگفت زده کرد – احساس کردم چیزی اشتباه است. از آنجا که من سابقه خانوادگی دیابت T2 داشتم (و نگران آن بودم) ، Nutrisense CGM را توصیه کردم. این منطقی بود که او را در یافتن غذاهای خاصی که به آنها پاسخ می داد ، بیابید و به دنبال تمایلاتی برای رسیدن به پایان آنچه ممکن است رخ دهد ، باشیم. بزرگترین یافته این بود که او صبح به انسولین حساس تر بود ، اما در عصر به کربوهیدرات ها واکنش نشان می داد. او یاد گرفت که بیشتر کربوهیدراتهای خود را در نیمه اول روز تجمع دهد تا قند خون کلی خود را بهتر تنظیم کند.

من فکر می کنم CGM می تواند برای افرادی که کاملاً کربوهیدرات را کنار می گذارند مفید باشد ، اما مطمئن نیستم که این احتمالاً بهترین روش است. شاید شما فواید رژیم کم کربوهیدرات ، رژیم کتو یا حتی روزه متناوب را خوانده اید و این برنامه ها را انجام می دهید زیرا نگران قند خون خود هستید. CGM داده های زمان واقعی را به شما می دهد. می توانید یاد بگیرید که نگران اجتناب از کربوهیدرات ها نباشید.



دیدگاهتان را بنویسید