غلات کامل را برای کودکان افزایش دهید


با رعایت این نکات تغذیه ای تخصصی ، غلات کامل را در رژیم غذایی فرزندان خود برای سلامت مطلوب افزایش دهید.

علاوه بر میوه ها و سبزیجات ، با تهیه غلات سالم در هر وعده غذایی ، غلات کامل را برای کودکان افزایش دهید. راه های زیادی برای به کارگیری این مراکز قدرت تغذیه وجود دارد که برای تغذیه و سلامت مطلوب طوطی در حال رشد بسیار مهم است. تشویق کودکان به غذا خوردن و یادگیری عشق به طور کلی یکی از دوست داشتنی ترین و تاثیرگذارترین هدایایی است که می توانیم به آنها هدیه دهیم. در کنار سبزیجات و میوه ها ، غلات کامل باید بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی کودک باشد. غلات کامل آنقدر فیبر و مواد مغذی را فراهم می کنند که در طول رشد و نمو سریع بسیار مهم هستند ، چه برسد به سوخت برای رسیدن به انرژی نامحدود کودک! مطالعات نشان می دهد رژیم غذایی کودکانی که غلات کامل مصرف می کنند با دریافت غذای بیشتر و کیفیت رژیم غذایی بهتر نسبت به کودکانی که نمی خورند مرتبط است. با این حال ، تعداد کمی از کودکان غلات کامل می خورند ، یعنی بیشتر خواص غلات کامل را از دست می دهند. فرستادن بچه ها با غلات کامل به آنچه امروز نیاز دارند تغذیه می کند و پایه و اساس یک زندگی سالم برای تغذیه است.

برای تهیه پنکیک بادام زمینی با هلو زنجفیلی ، پنکیک های غلات کامل دوستدار کودکان را امتحان کنید.

چرا همه غلات از ابتدا؟

بلافاصله پس از شیردهی یا شیرخشک نوزاد ، اولین تجربه تغذیه نوزاد باید شامل غلات کامل مانند برنج ، جو دوسر و کینوا باشد. ما می خواهیم اولین وعده های غذایی ما به اندازه طبیعت تمیز ، سالم و مغذی باشد ، و این در دوران کودکی تغییر نمی کند. این امر حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا کوچکترها در زمان غذا شرکت فعال دارند. این در تمام دوران کودکی ادامه دارد. در صورت امکان باید غلات کامل – غلات کامل ، نان و غلات کامل – داشته باشید زیرا آنها مغذی تر از غلات تصفیه شده هستند. غلات کامل از سه قسمت تشکیل شده است: سبوس ، غنی از فیبر خارجی ، غنی از ویتامین B و مواد معدنی. میکروب های غنی از عناصر کمیاب از جمله ویتامین B ، ویتامین E ، مواد شیمیایی گیاهی و چربی های سالم ؛ آندوسپرم نشاسته ای که حاوی مقداری پروتئین و ویتامین است ، فقط هر سه دانه را سالم نگه می دارد. غلات ریز (مانند نان سفید ، ماکارونی سفید و برنج سفید) فقط از آندوسپرم تشکیل شده است. شوره سر و میکروب ها حاوی بیشترین شوک تغذیه ای هستند که حاوی فیبرهای غذایی مهم ، ویتامین ها ، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی مرتبط با فواید سلامتی است.

این دستور العمل بسته بندی شده برای بچه کیک هویج یک راه عالی برای تهیه غلات کامل است.

مصرف غلات کامل دارای اثرات محافظتی زیادی از جمله خطر کاهش وزن و چاقی ، دیابت نوع 2 ، برخی سرطان ها و بیماری های قلبی عروقی است. برای افزایش فیبر غذایی و اطمینان از عملکرد طبیعی دستگاه گوارش ، دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی ها توصیه می کند که کودکان بین یک تا 18 سال 1.5 تا 4 اونس غذاهای غنی بخورند که نیمی از آنها غلات کامل هستند. از یبوست جلوگیری می کند) و از بیماری های مزمن جلوگیری می کند.

برنج (در مزرعه برنج در بالا) ، گندم و سایر غلات حاوی فیبر و ویتامین های ضروری ، مواد معدنی و مواد شیمیایی گیاهی برای تغذیه و تغذیه رشد سریع کودکان است.

انواع مختلف غلات ، از جو دوسر آشنا و برنج قهوه ای گرفته تا آمارانت ها و تف های کمتر آشنا را کاوش کنید و از جایگزینی غلات خود یا امتحان چیز کاملاً جدید لذت ببرید. هدف این است که تا آنجا که ممکن است آنها را معرفی کرده و از آنها به عنوان یک خانواده لذت ببرید تا محبت فرزندان و در نهایت ، عشق به این گروه غذایی سالم ایجاد شود. بسیاری از غذاهای بسته بندی شده مناسب از غلات کامل وجود دارد. بچه ها عاشق خوردن غلات کامل ، کراکر ، کیک و تنقلات هستند. فقط برچسب ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از همه غذاها بدون مواد نگهدارنده یا مواد مصنوعی تهیه شده اید.

در غذاهای مورد علاقه فرزندان خود از غلات بیشتری مانند جو دوسر استفاده کنید.

مطالعات نشان می دهد که حتی کودکان بین 2 تا 3 سال نیز مواد مغذی بسیار کمی از جمله میوه ، سبزیجات و غلات کامل مصرف می کنند. با این حال ، آنها مقدار زیادی چربی اشباع و سدیم مصرف می کنند که عمدتا به شکل تنقلات است. به عنوان مثال ، بیشترین مصرف سبزیجات سیب زمینی بود و در روز یادآوری رژیم غذایی 24 ساعته ، حدود 90 درصد از نوزادان از نوشیدنی شیرین ، دسر یا میان وعده نمکی استفاده می کردند ، در حالی که 30 درصد از آنها یک وعده غذا نمی خوردند. از میوه ها یا سبزیجات. وقتی صحبت از غلات می شود ، تقریباً همه کودکان 2-3 ساله از نوعی غلات یا محصول غلات استفاده می کردند و حدود 60 درصد از وعده غذایی حاوی حداقل 50 درصد غلات کامل استفاده می کردند. با این حال ، تعداد کمی از کودکان از همه انواع غلات استفاده می کردند ، بیشترین غذاهایی که از جمله غلات ، چوب شور ، کراکر ، پنکیک و ماکارونی مصرف می شد.

حتماً برچسب مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که حاوی تمام غلات است.

پیتا سبوس دار را با هوموس به عنوان یک میان وعده سالم سرو کنید.

راهکارهایی برای ارائه غلات بیشتر

تلاش زیادی برای افزایش مصرف غلات کامل فرزند شما لازم نیست. این ایده های ساده و دوستدار کودک را برای رشد غلات کامل برای کودکان خردسال در نظر بگیریدبه

بچه ها عاشق اسپاگتی با سس گوجه هستند – بنابراین آن را کامل کنید!

ماکارونی رو عوض کن! انواع ماکارونی کامل – گندم کامل ، کینوا ، جو ، گندم سیاه – را بر ماکارونی سفید در بچه هایی مانند اسپاگتی انتخاب کنید. سس ها و مکمل ها به خوبی شناخته شده اند که آنها آن را امتحان می کنند و احتمالاً تفاوتی نمی بینند.

فارو یک جایگزین غلات عالی برای برنج سفید یا ماکارونی سفید است.

Kick Up Sides. این غذا را با یک غلات کامل مانند برنج سفید ساده ، فارو ، کینوا یا برنج قهوه ای خنک کنید ، یا فیبر و ارزش غذایی را به یکباره افزایش دهید.

بچه مافین بری Yatmy Oat از جو دوسر کامل ، میوه ها و سبزیجات تهیه می شود-روشی گیاهی برای تغذیه غذای اولیه.

بپزید و تعویض کنید. دفعه بعد که دوست دارید کیک خانگی بپزید ، مقداری از آرد سفید را با گندم کامل ، بلغور جو دوسر یا آرد گندم سیاه بریزید و یک کیک ، بیسکویت ، پنکیک یا وافل بپزید که هر دوی شما را راضی کند. دستور من را برای مافین بچه خوشمزه بری یا شیرینی های کابوی ذکر شده در بالا امتحان کنید.

به عنوان این دستور العمل سرگرم کننده برای گرانولای بلوبری اسطوخودوس ، غلات کامل بیشتری سرو کنید.

محصولات غلات بخرید.بچه ها در حال حاضر جو دوسر را دوست دارند ، بنابراین به راحتی می توان آن را در کاسه ای با مواد مغذی مانند میوه ها و آجیل سرو کرد. چرا یک فنجان سمولینا ، کینوا یا خامه گندم ارائه نمی دهید؟ می توانید با مخلوط کردن یک دانه جدید با یک دانه آشنا شروع کنید.

برای همبرگر سبزیجات خود از نان های سبوس دار استفاده کنید!

همیشه 100٪ WG را انتخاب کنید همیشه گزینه ای برای انتخاب محصول دانه انبوه وجود دارد ، به دنبال آن باشید! نان های سبوس دار برای ساندویچ ، پیتای سبوس دار و کیک های انگلیسی برای پوسته پیتزا ، تورتیلا برای کوئسادیلا و بسته ها ، کراکرهای سبوس دار و تنقلات. اطمینان حاصل کنید که دانه روی برچسب مواد به عنوان غلات کامل یا 100٪ غلات کامل نشان داده شده است.

برای ایده های بیشتر در مورد خوردن غلات سالم برای کودکان ، این دستور العمل های غلات کامل را که برای بچه ها مناسب است ، بررسی کنید:

مافین ارزن بلوبری وگان
جو دوسر کدو سبز Veggie Patties
بلغور جو دوسر نارگیلی توت فرنگی موز

نوشته شده توسط Shari Palmer ، MSFS ، RDN توسط Lori Zanteson
عکسها: شارون پالمر

دیدگاهتان را بنویسید