“غذا” غیر غذایی!


همه ما غذا خوردیم و می توانیم به خوردن ادامه دهیم غذاهای غیر غذایی! امیدوارم فقط سرگرمی برنامه ریزی شده باشد!

چند پست بعدی وبلاگ روی یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا بتوانید نتایج واقعی و طولانی مدت را بدست آورید تمرکز می کند.

و چیزی خواهد بود:

  • سلامت خود را بهبود بخشید

  • سطح انرژی خود را افزایش دهید

  • مفاصل دردناک را کاهش می دهد

  • هورمون های خود را مدیریت کنید

  • تمرینات / عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشید

  • کیفیت پوست و موی خود را افزایش دهید

  • قلب خود را سالم نگه دارید

  • به عملکرد مغز کمک کنید

  • دود مغزی را به حداقل برسانید

  • احساسات خود را برای حال و آینده تحت تأثیر قرار دهید.

این چیه؟

بستگی به چیزی دارد که می خورید. بین مصرف غذا و همه موارد موجود در این لیست و موارد دیگر یک خط مستقیم وجود دارد!

اکنون می دانید که چه چیزی می خورید مهم است ، اما می تواند چیزی باشد که شما را از حرکت باز می دارد.

حقیقت:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص برای درخواست بیشتر آماده شده است.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه سرشار از بدترین چیزها برای بدن شما است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و کالری اضافی که کاملاً فاقد هرگونه مواد مغذی هستند. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

این “غذای فوق العاده فرآوری شده“دونات ، بیسکویت ، چوب آب نبات ، چیپس ، آب نبات ، غلات شیرین ، چوب گرانولای شیرین ، مرغ سرخ شده ، نان سفید ، پوره سیب زمینی و موارد دیگر.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” مانند برخی داروها مسیرهای پاداش را در مغز شما تحریک می کنند.

بنابراین این “غذا” برای شما خوب نیست ، شما را بیشتر می خواهد!

چرا نقل قول هایی در اطراف کلمه “خوردن” وجود دارد؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت کمی به غذای واقعی دارد. اساساً همه مواد مغذی (فیبر و ریزمغذی ها) حذف می شوند.

در این ماه ، من اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه جلوگیری از خوردن آنها دارم.

اما ابتدا … همه چیز با یک اعلامیه شروع می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به تمرکز بر خواسته خود کنید و آن را دنبال کنید.

نوشتن آنچه می خواهید ، چه زمان و چگونه احساس می کنید به شما کمک می کند تا نمونه ای را مشاهده کنید که اولین قدم برای به دست آوردن کنترل است.

روی چه کسی / چه / چه وقت / کجا / آنچه می خواهید تمرکز کنید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی برای انجام آن است. قطعاً به من کمک کرد!

آیا برای آن آماده هستید ؟! در زیر نظر بدهید.

بعد از چند روز انجام این کار ، می خواهم نظر شما را در مورد این تمرین بدانم. 😊

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه دارای مجوز واحد
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
افزایش سن با FB Group Vitality
سرمربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به صفحه من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه مکانی است که در آن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و پر جنب و جوش به اشتراک گذاشته می شود. آزادی ها ، مشکلات و غیره اولین نفری باشید که دسترسی پیدا می کنید. مکانی برای به اشتراک گذاشتن کمی سرگرمی!


PSS اگر دوره را از دست داده اید برنامه Time Crunch، هنوز زمان برای به دست آوردن آن وجود دارد او!

شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه تمرینات کوتاه ، م ،ثر و م effectiveثر (دیگر بهانه ای برای عدم تمرین!)

علاوه بر این ، هر تمرین شامل یک فرهنگ لغت با عکس و توضیحات است.

دیدگاهتان را بنویسید