غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

ماهی سیب زمینی بالاترین شاخص اشباع را دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته شده به شما احساس سیری طولانی مدت می دهد. اما با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی پخته و بو داده ، این یک گزینه خوشمزه دیگر است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که از رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین استفاده می کنند (غذاهایی که قند خون شما را به مدت طولانی بالا می برد) نشان می دهد که مقدار متوسط ​​ماکارونی مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. ماکارونی گندمی بیشتر بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری بنوشید ، قند خون شما بالاتر می رود.

مغز

مغز
مغز

فندق می تواند چربی و کالری بالایی داشته باشد ، اما برای کاهش وزن مجبور نیستید آن را رها کنید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو بار یا بیشتر در هفته آجیل می خورند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن محصولات لبنی کم چرب غنی از کلسیم در رژیم غذایی کم چرب شما می تواند در واقع به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز از کاهش وزن جلوگیری نمی کند. در حقیقت ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند احساس گرسنگی کمتری در شما ایجاد کند و کالری بیشتری بسوزاند. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. با گذشت زمان می توانید وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما می توانید آن را در حد متوسط ​​و در مقادیر محدود بخورید بدون اینکه به کاهش وزن فکر کنید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته اصلی مصرف شکلات تلخ و کم است. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای پرتاب یک غذای سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین اگر آن را با چربی و نمک کمتر تهیه کنید ، زیاد غذا می خورید.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ شاید عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان این امر را ممکن می دانند. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل باعث کاهش وزن مکرر نمی شود و حتی می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. از خوردن زیاد در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید