علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

 کتاب تربیت بدنی بدون وزن

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی بودن سخت است. آیا ژنتیک فرا انسانی دارد؟ خوب ، شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان کارگران تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا در واقع این یک کار تمام وقت در سطح آنها است و این امکان وجود دارد ، حتی اگر تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای برسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان بیاورد. به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان دشوار نیست.

ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم تا به مردم عادی کمک کنیم از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند. او مشاور تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره های رنسانس است و حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرینات منظم را انجام دهید و غیره به افتادن

از روش هایی مانند وفادار ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست پیدا کنید ، تا راهنمایی های آسان تناسب اندام برای ادامه راه تا رسیدن به خواسته های تناسب اندام ، این روش ها می توانند در رقابت خفیف باشند. بازیهای المپیک بعدی را مقایسه کنید.

ورزش کنید و ورزش کنید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: پیش بروید. اما چند بار رژیم سخت یا رژیم ورزشی منظم را دنبال کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

علاقمندان به تناسب اندام غالباً تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما یک تمرین بد چیز مهمی نیست. Isratil می گوید اما ورزشکاران المپیکی برای دستیابی به بالاترین عملکرد ورزشی به این جلسات خوب نیاز دارند.

او می گوید: “اگر آنها یک یا دو وعده غذایی برای آنها از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “یک تمرین در هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی ضعیف تر است ، و سپس تمرین بد یک هفته به یک ماه تبدیل می شود و غیره.

او می گوید ، با چنین برنامه آموزشی دقیق ، آنها باید از رژیم غذایی مناسب برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، اطمینان حاصل کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً این را درک خواهید کرد.

رژیم غذایی خود را مطابق تمرینات خود رعایت کنید ، یک نقشه راه برای دستیابی به تمرینات و مزایای تغذیه خود خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در روز ، باید کالری زیادی دریافت کرده و با چند وعده غذایی خوب و پر پروتئین در روز ورزش سختی انجام دهید.” شما نمی توانید یک المپیکی باشید ، اما می توانید یاد بگیرید که بر تلاش خود متمرکز شوید تا به برنامه خود وفادار بمانید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt تمرین می کنند و برخی دیگر بیشتر تنها هستند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری دائماً در اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که فضای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین ، آنها اغلب می توانند غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. درست است که غذای مناسب را در آنجا انتخاب کنید و باز هم – پایداری مهم است و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را برای انتخاب درست انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و شما در حال آماده شدن برای خواب هستید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید و دو ماست و یک سیب بخرید تا مطمئن شوید می توانید غذای مورد نیاز خود را بخورید. اما همه افراد اراده ندارند و البته اگر شما متخصص تغذیه ندارید ، نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا کمی از مسیر خود دور شوید.

وقتی صحبت از غذا می شود ، مطمئن شوید که انتخاب درست را انجام داده اید ، زیرا مواد غذایی به طور کلی متوسطتر از آن چیزی است که تصور می کنید ، اما این بیشتر یک تذکر است تا هشدار ، نه توهین! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً می توانید مرغ و سبزیجات را به جای مکسیکن و سیب زمینی یا فست فود سرخ کنید ، درست است؟

در صورت لزوم ، غذاهای خود را تهیه کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی زمین تمرین زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند ، تهیه یک وعده غذایی هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که آشپزی ایده خوبی است ، مردم به طور کلی آشپزی را به همان اندازه که نیاز دارند دشوار می کنند و کوهی از نی می سازند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپزی خوبی باشند می ترسند و خفه می شوند تا بتوانند غذای خود را بپزند. ” این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید شامل صد نوع غذا و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، آشپزی ، شروع کار و داشتن اهداف واقع بینانه توصیه اول برای شما است ، باید بپذیرید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر یخچال در محل کار ندارید ، مطمئن شوید که نیازی به آماده شدن برای روز یکشنبه ندارید تا از غذایی که در طول روز می خورید محافظت کنید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در این شرایط احساس راحتی کنید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب با مواد بسیار خوشمزه و متفاوت تهیه کنید. بنابراین مطمئن شوید که در ابتدا غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذاهای کم قیمت نخورید. و بگویید: رژیم مجازات است. “شما سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی ، اگر گیاهخوار هستید ، مقداری کربوهیدرات سالم ، مقداری سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های شهوت پرهیز کنند

بیایید با آن روبرو شویم: “تصمیم جدید ، بدن جدید” تصمیم برای کاهش وزن با رژیم دیوانه واری که هیچ شانسی برای دوام طولانی و تسلیم شدن ندارد به پایان می رسد. این ممکن است برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، زیرا نصف فنجان وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. سپس با گرسنگی متفاوت یا محدودیت کامل یک ماده مغذی مواجه می شوید. که باعث پرخوری شما می شود

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، قبول کنید که به رژیم غذایی سالم تری احتیاج دارید و اگر رژیم جدید شما به اندازه سرگرم کننده و بازیگوش نباشد ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

نیازی نیست که ورزشکاران المپیکی بیش از حد جستجو کنند تا انگیزه بیشتری یا بهتر پیدا کنند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) اوج ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورشان در بازی های بین المللی المپیک و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان مبارزه می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نکنیم. اگر می بینید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، شاید به دنبال هدف اشتباهی هستید.

از انواع ورزش ها گرفته تا هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات متقابل یا تیم سازی ، همه چیز شما را به سبک زندگی اولیه ای که مناسب شما یا بیشتر است می رساند و شما را در مسیر خود نگه می دارد.

“اگر [هدف شما] فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید به شما انگیزه می دهد … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، می تواند انگیزه ای عالی برای انجام آن باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها عموماً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب از اهداف زندگی دور می شوند.

اگر کسی به شما گفت: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خود راه اندازی کنید و چند هفته وقت ندارید این کار را انجام دهید” ، بگویید: “خوب ، این که من چگونه حیاط خود را آبیاری می کنم ، چه فایده ای دارد؟” من انجام می دهم ، و مهم نیست که یکی وجود دارد یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نخواهد افتاد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، ما الان به کاغذ احتیاج داریم ، شاید یک کتاب درسی از یوتیوب.”

البته ، نوشتن هشتگ یک تصمیم جدید ، بدن جدید زیر آخرین سلفی بدنسازی که با جهان به اشتراک گذاشتید ، بسیار عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید ، قبل از اینکه خود را برای شکست آماده کنید ، مطمئن شوید که این هدف را دارید یا این که واقعاً امکان پذیر است.

کمی پایدار باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما یک ورزشکار حرفه ای می گوید که حتی بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به آنها علاقه دارید باید ثابت و سازگار باشد ، زیرا دستیابی به اهداف ارزشمند آسان نیست.

“لطفاً نگویید:” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. “او گفت ،” من فکر می کنم باید آن را حذف کنم. “این بدان معنا نیست که ما عمدا کارها را دشوار می کنیم ، اما هی ، کاهش وزن سخت است اگر آسان بود ، همه وزن کم می کردند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید