علوم ورزشی کراتین و چربی سوزی ؛ نقش کراتینین در چربی سوزی چیست؟


کراتین اغلب به عنوان تقویت کننده ساختار و عملکرد ماهیچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما کراتین و چربی سوزی مرتبط هستند و آیا می تواند برای افرادی که می خواهند چربی خود را از دست بدهند مفید باشد؟

همچنین لازم به ذکر است که هزاران مقاله و مقاله علمی در مورد این مکمل محبوب نوشته شده است. در این مقاله ، ما در مورد مواردی صحبت می کنیم که هرگز در مورد آنها نشنیده اید. تا زمانی که هدف شما سوزاندن چربی است ، کراتین یک مکمل غذایی عالی است که به طور غیر مستقیم رشد ماهیچه ها و چربی سوزی (کراتین و چربی سوزی) را افزایش می دهد.

فوایدی که می توانید از کراتین انتظار داشته باشید:

  • افزایش قدرت و توسعه قدرت
  • به طور خاص ، استقامت ماهیچه ها را افزایش دهید و خستگی شدید را کاهش دهید
  • بهبود و هیدراتاسیون بهتر بعد از ورزش

حتی می تواند جذب و مصرف کربوهیدرات ها را تسریع کند ، اما آیا هر یک از این مزایا کراتین را به یک مکمل غذایی موثر تبدیل می کند؟ خوب ، به دلایلی بله

این تأثیرات مثبت بر اساس میزان ورزش و تلاش شما استوار است ، نه در واقع نتیجه افزایش یا کاهش وزن. با این حال ، حتی اگر در دوره برش قرار دارید ، بهتر است قوی تر باشید حتی اگر می خواهید توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید. ممکن است هنگام رژیم گرفتن ضعف تغذیه ای را تجربه کنید ، بنابراین برای افزایش قدرت و جبران این ضعفها ، شروع مناسب برای شروع مصرف کراتین است.

کراتین و چربی سوزی – عوامل مingثر بر سوزاندن چربی کراتین

به طور کلی ، وقتی صحبت از کراتین و چربی سوزی به میان می آید ، این بدان معنا نیست که کراتین یک مکمل چربی سوزی است ، اما کراتین می تواند در طول ورزش برای افزایش ساختار ماهیچه ها و کاهش چربی بدن موثر باشد. بودن.

در واقع ، کراتین به شما امکان می دهد تا تمرینات بیشتری را انجام دهید. ورزش شدید باعث مصرف بیشتر انرژی می شود. به همین دلیل ، کراتین به شما در کاهش وزن کمک می کند تا بیشتر کار کنید. افزایش سطح تستوسترون نیز مهم است زیرا نقش تستوسترون در سوزاندن چربی و عضله سازی زیاد است.

1. مبارزه با قحطی

هنگام رژیم گرفتن به طور خودکار با سوء تغذیه روبرو خواهید شد. رژیم های غنی از کراتین (مانند گوشت قرمز) قطعاً خطر کمبود شما را کاهش می دهد. هرچه کالری بیشتری کاهش دهید ، احتمال اینکه مصرف بهینه کراتین را از دست بدهید بیشتر است.

همچنین نشان داده شده است که مکمل کراتین ضد کاتابولیک است ، نیتروژن ماهیچه ها را متعادل کرده و تجزیه بافت ماهیچه ای را در طی فرایندهای جایگزینی و ترمیم کاهش می دهد. به طور فعال حرکت بسیاری از واحدهای عصبی عضلانی را افزایش می دهد. اگر نگران از دست دادن ماهیچه در حین برش هستید ، مکمل رژیم غذایی راهی عالی برای حفظ و بهبود سلامت شما است.

یک مطالعه نشان داد که 4 هفته ورزش شدید در حین قطع با مکمل های کراتین درصد چربی بدن ، قدرت ماهیچه ها و عملکرد ورزشی را بهبود بخشید.

2. بهبود خود را از ورزش بهبود بخشد

توسعه در این زمینه از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما می دانیم که کراتینین یک عامل کلیدی در متابولیسم بعد از تمرین ، سنتز پروتئین ماهیچه ها و سایر فرایندهای رشد است. هنگامی که سعی می کنید میزان کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تأثیر غیر مستقیم دیگری بر روی از دست دادن ماهیچه ها دارید ، بنابراین باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما اهداف عملکردی شما را در تمرینات به خطر نمی اندازد.

هر آنچه که ما در مورد آموزش می دانیم نشان می دهد که بازیابی مهمترین قسمت تمرین است و همیشه برای آن ارزش قائل نیست. اگر کراتین بتواند روند بازیابی ظاهری را که با تمام یافته ها تأیید شده است بهینه سازی کند ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

اجازه دهید به شما بگویم که وقتی صحبت از کراتین و چربی سوزی می شود ، کراتین به طور مستقیم به عضله سازی و چربی سوزی کمک نمی کند ، اما می تواند به طور غیر مستقیم به کاهش وزن و چربی شما کمک کند. در حین ورزش ، ماهیچه ها برای افزایش قدرت در برابر مقاومت یا کاردیو به انرژی نیاز دارند و انرژی مصرفی در حین ورزش توسط ATP (آدنوزین فسفات) ، منبع اصلی انرژی در حین ورزش ، تأمین می شود.

هنگامی که انرژی شما تمام می شود و انرژی چندانی برای انجام چند تکرار و ست ندارید ، مکمل کراتین می تواند با تأمین منبع فوری ATP به سلول های ماهیچه ای شما برای تکرارها و ست های بیشتر نقش مهمی ایفا کند. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید ، می توانید تعداد بیشتری را تکرار کنید ، انقباضات ماهیچه ای بیشتری دارید ، و این به طور غیر مستقیم به شما کمک می کند تا عضله بسازید.

کراتین برای سلامتی

علاوه بر اثرات مثبت مصرف کراتین ، شما می خواهید رژیم غذایی خود را برای سلامتی طولانی مدت حفظ کنید. امیدواریم هنگام ساختن ماهیچه ، بهترین حالت زمانی است که هیچ چیز به حفظ و رشد ماهیچه ها در بهترین حالت کمک نکند.

این مکمل به عنوان ترکیبی از عضله و قدرت شناخته می شود ، اما علاوه بر کراتین یک ویتامین است: دارای اثر محافظتی بر قلب و اعصاب است و همچنین یکی از موثرترین و مهمترین اثرات آنتی اکسیدانی هر مکمل در بازار است. به

به اختصار:

فواید داشتن قلب سالممکمل کراتین سطح انرژی سلولهای میوکارد و اندوتلیال ، سلامت شریان ها را افزایش می دهد و علائم خطر ایسکمی / تصلب شرایین را بهبود می بخشد. شما به سادگی می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

سرعت بخشیدن به رشد و محافظت از نورون ها: محافظت از سلول های عصبی چیزی نیست که ما معمولاً برای کراتینین مصرف می کنیم ، برای رشد عصب و رشد عصب مهم است و کمبود آن یک مشکل جدی است. مکمل ها یک انتخاب عالی هستند ، به ویژه از آنجا که کمبود انرژی و کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها عوامل کلیدی در بیماری های دژنراتیو (از دست دادن نورون های مغزی) هستند.

انرژی سلول اصل داستان است: مکمل ها به طور قطع سطوح انرژی سلولی را افزایش می دهند و خطر مرگ و تخریب سلولی را کاهش می دهند.به عبارت ساده ، سلول های سالم به معنای یک فرد سالم است.

اینها تنها چند مورد از هزاران مزایای سلامتی است که مکمل کراتین می تواند برای سلامتی شما فراهم کند ، اما باید توجه داشت که این واقعیت را نقض می کند که کراتین یک مکمل تک بعدی است. مشخص است که کراتین فقط یک مکمل تقویت کننده عضلات نیست.

آخرین کلمه در مورد کراتین و چربی سوزی

اگرچه بسیاری از مکمل ها برای بسیاری از افراد عوارض جانبی دارند ، اما کراتین یکی از م effectiveثرترین اما کم مصرف ترین مکمل های موجود در بازار است. به این معنا که مردم هنوز ارزش واقعی آن را درک نکرده اند.

استفاده از کراتین به عنوان یک مکمل تقویت عضلات یک راه عالی برای افزایش و گسترش اثرات مثبت ورزش است ، اما مزایای باور نکردنی مکمل را پنهان می کند. این مکمل موضوع هزاران مطالعه است که طیف وسیعی از مزایای مثبت را در تعامل با سایر سیستم ها نشان داده است.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
muscleandstrength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-los- اهداف
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html
visualimpactfitness.com/ باید-هنگام-تلاش برای کاهش وزن- کراتین را مصرف کنید


دیدگاهتان را بنویسید