شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


سالهاست که می شنویم مردم می گویند شیر شکلات نوشیدنی کاملی برای بهبود بعد از ورزش است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و سایت های مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، و در اینجا چند مورد وجود دارد:

یک نوشیدنی ترمیم کننده اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن برای افزایش ریکاوری و افزایش کارایی به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارد.

تبدیل آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی تولید انرژی بدن در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که به مدت 30 دقیقه ورزش ، شیر شکلات به تجدید ذخایر کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند ، بنابراین شما برای تمرین فردا آماده هستید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازسازی ساختار بدن در تمرینات روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از ورزش ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، شیر شکلات با وجود این که حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از ورزش است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شیر ​​شکلات شیر ​​است که از وب سایت سازنده تهیه کردم):

برای به دست آوردن یک ایده کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم قند اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین تخم مرغ !!) و تازه دریافت می کنید. مقدار قندی که می خرید بیشتر خواهد بود !!!

حتی تحقیقات جدید نشان می دهد که با وجود شیر گاو ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بهتر است.

اکنون می خواهم یک موضوع را روشن کنم. من هم مثل همه عاشق شکلات هستم! وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم که من هر شکلاتی یا چیزی با شکلات داخل آن خریداری می کنم. نکته این است که به لطف شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که یک غذای خوشمزه است و باید در مقادیر محدود مصرف شود و برای مناسبت های خاص گذاشته شود ، نه بعد از هر تمرین یا بازی.

حالا بیایید و از ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • ناهار با سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر زیتون و میوه

بسیاری از مواد مغذی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی یک وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید کربوهیدرات ها و پروتئین ها باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در زمینه تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم آنچه را که برای وعده های بعد از تمرین می خورید بشنوم.

غذاها یا میان وعده های خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید