شکر ، چربی ، شیر: سه مورد بزرگ و تغییر آنها آسان است


pexels-picture-3821250.jpeg

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که هنگام کار با کسی برای اولین بار باید به آنها توجه کنید.

من به دنبال نقاط اصلی طرح در ابتدای مکالمات ما بدانیم که رژیم غذایی آنها کجاست.

وقتی برای اولین بار در مورد تغذیه خواندم ، به ما گفتند که باید “در جایی که هستند با مردم ملاقات کنیم” ، و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من به طور کامل معنی آن را درک نکردم. در حین تمرین متوجه شدم که گفتن “گام به گام” راه متفاوتی است. به عنوان مثال ، اگر فردی صبحانه تند تند و حبوبات شیرین با نوشابه بخورد ، به احتمال زیاد استفاده از سبزیجات با پروتئین و اسموتی های میوه ای م workثر نخواهد بود. چرا؟ از آنجا که این یک مرحله نیست ، 3 است. و 3 مرحله تا یک وعده غذایی (صبحانه) نیاز به مقدار زیادی دارد: بسیار سریع.

به طوری که در جایی که هستند با مردم ملاقات کنم ، یعنی اگر بخواهم 3 یا 4 قدم به جلو بردارم ، می توانم یک قدم دیگر بردارم. قابل اعتماد برای بودجه ، توانایی ها و راحتی.

این یک جهش بزرگ در رژیم غذایی شما ایجاد می کند و مواد مغذی بیشتری برای هر وعده دریافت می کنید.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سراغ نسخه سالم تری از عقل سلیم برویم که گام بهتری است. در تغذیه همیشه “خوب / بهتر / بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی ها و محصولات لبنی لایه های خاص خود را دارند و البته بهترین / بهتر / بهترین لایه ها. این 3 مورد اصلی بر اساس تمام غذاهایی است که می توانید امروز تهیه کنید (غذای بیشتر / طبیعی تر / نزدیک به طبیعت). من تمام تلاش خود را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده است.

قند:

pexels-picture-257834.jpeg

اگرچه شکر سفید در دنیای تغذیه ما محبوبیت چندانی ندارد [Read: Why Sugar is the Villain] از کمبود غذا (و حتی توانایی سرقت مواد مغذی از بدن) به این معنی نیست که ما هستیم هرگز دوباره چیزی شیرین تر بچشید ما می توانیم شکر سفید را در انبار خود به روشهای مختلف بهبود دهیم.

دسترسی: به جای شکر سنتی از شکر ارگانیک یا نیشکر استفاده کنید. کمتر استفاده خواهید کرد زیرا گرانتر است و ممکن است هنگام استفاده کمی احساس بهتری داشته باشید. خود را فریب ندهید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین ارگانیک بودن آن را “سالم” نمی کند – فقط همینطور است کمی از پرورش دهندگانی که چغندر GMO را برای کیفیت بهتر و شکر نمی کارند ، پشتیبانی می کند.

گزینه بهتر بعدی: عسل محلی یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را از غرفه های میوه در دره ما پیدا کنید که در همه جا فراوان است. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز به صورت خصوصی با دوستان یا معاملات حیاط خانه می فروشند ، بنابراین از اطراف بپرسید و بهترین مورد را برای شما بیابید. شما نباید عسل خام را از نظر فنی بپزید زیرا مزایای سلامتی آن “خام” است ، اما مواد معدنی مودب هستند و من هنوز برای بیشتر نان هایی که می پزم از عسل استفاده می کنم. در دستور پخت می توانید شکر سفید را جایگزین کنید – نصف کنید. برای هر فنجان شکر 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. شربت های تیره تر و خالص افرا پیدا کنید ، شربت ذرت جعلی / شربت های طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی ارائه شده توسط شربت افرا خالص را به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: پکمز ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (بسیاری آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بررسی کنید ، در پخت و قهوه واقعاً خوشمزه است.

روغن ها:

چربی هنوز شیطان است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که بخشی از رژیم غذایی ناسالم و ضعیف است ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات اساسی دیگر قابل اعتماد نیست ، ب) یاد بگیریم که دوباره به چربی ها اعتماد کنیم و مهمتر از همه ، ج) چربی های موجود در انبار خود را بهبود بخشیم و یخچال و چند رژیم مختلف اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، اینجا را ببینید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-picture-5988273.jpeg

دسترسی: روغن های سالم مانند آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، روغن و دانه های کتان ، روغن زیتون (روغن تصفیه شده) ، آجیل و دانه های ارگانیک / خام ، روغن زیتون (نشت اضافی) همانطور که در راهنمای روغنهای فوق توصیه شده است دریافت کنید ) و روغن کنجد.

گزینه بعدی بهتر / بهترین: روغن زیتون نشت ارگانیک. چربی ارگانیک.

محصولات لبنی:

از سوی دیگر ، هنگام خوردن چربی ، محصولات لبنی هنوز در رژیم غذایی اصلی مورد ستایش قرار می گیرند. در طول نسل ها ، به ما آموخته اند که لبنیات ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی است. از آن زمان فهمیدیم که این کاملا درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] واقعیت این است که اگر زیاد بخوریم ، اجتناب از انتخاب شیر گاو (در بسیاری از سس ها ، محصولات پخته شده و غیره) دشوار است. بسیاری از مشتریانی که محصولات لبنی را حذف می کنند یا آنها را از رژیم غذایی حذف می کنند ، احساس می کنند که هضم آنها بارها بهبود یافته است. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

دسترسی: جایگزین های لبنی را برای هر مکانی که از محصولات لبنی استفاده می کنید دریافت کنید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای جایگزینی قهوه استفاده کنید – شیر بادام یا سویا برای غلات [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

گزینه بهتر بعدی: خودتان جو دوسر یا گردو تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

با راینا به صورت رایگان گپ بزنید

بدست آوردن آنها کار سختی نیست ، فقط کلید را بخرید و سپس آن را در کاری که قبلاً انجام داده اید قرار دهید. می توانید رژیم غذایی خود را به صورت دسته جمعی با چند ترفند ساده افزایش دهید!

(آیا به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مواد مغذی پیچیده را به صورت اساسی ساده کرده و مراحل مورد نیاز خود را انجام می دهم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

امضای وب. jpg

دیدگاهتان را بنویسید