سبزیجات بو داده ساده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


این سبزیجات بو داده ساده یونانی ، که مورد علاقه پاییز است ، دلچسب و پر است. غذای تک لایه چاشنی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی.

سبزیجات بیشتری به غذاها اضافه کنید



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، بلافاصله خواهید آموخت که یکی از اهداف شماره 1 ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنند.

A a رژیم غذایی مدیترانه ای این بدان معناست که شما بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی خود متمرکز هستید. رژیم غذایی غنی از سبزیجات می تواند به افزودن فیبر غذایی ، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر با فواید سلامتی کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش دهد ، سلامت قلب را بهبود بخشد و از انواع خاصی از سرطان محافظت کند.


بررسی رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟ برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها به وعده های غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 people افراد به مقدار توصیه شده روزانه نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب ضروری است. بدانید که چقدر نیاز دارید و چند نکته واقعی برای افزایش آن در رژیم غذایی خود – فیبر رژیمی – شماره 1 موردی که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

در یک کاسه سبزیجات بو داده ساده یونانی

سرخ کردن سبزیجات


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات سرخ کردن آنها است. تفت دادن طعم فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. همچنین راهی عالی برای افزودن ادویه جات ترشی جات برای طعم های مختلف است. ما در مورد این واقعیت صحبت نمی کنیم که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست مفید هستیم نحوه سرخ کردن هر سبزی از Kitchnبه نکات عالی برای ادویه جات ، زمان لازم برای سرخ کردن سبزیجات مختلف و غیره.

دستور تهیه سبزیجات بو داده یونانی با الهام از پاییز

این دستور العمل سبزیجات سرخ شده یونانی با الهام از پاییز از طعم های مورد علاقه پاییزی ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. به سادگی با سیر و گیاهان خوشمزه و خوشمزه است. با خیال راحت سبزیجات و ادویه جات را با توجه به سلیقه خود یا آنچه دارید تغییر دهید.

نکته شماره 1 ما برای برشته شدن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی در سقف خود دارید! در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات فضای کافی دارند و روی هم چیده نشده اند.

سبزیجات بو داده ساده یونانی

سبزیجات بو داده ساده یونانی

این یک غذای خوشمزه است که به لطف سبزیجات بو داده ساده یونانی ، سیر و گیاهان طعم دلپذیری می بخشد.

نویسنده برین مک داول ، متخصص تغذیه RDN محلی

  • 1
    میانگین
    بادمجان ، مکعبی شکل
  • 1
    میانگین
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ بریده شود
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، به شکل مکعب
    (در صورت تمایل ، پوست را در صورت لزوم بردارید)
  • 2
    فلفل دلمه ای دانه ای و مکعبی شکل
  • 4
    میخک ها
    سیر ، پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (خشک شده استفاده می شود ، از 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2
    قاشق چایخوری
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    پونه کوهی خشک شده
  • 2
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون

  1. یک تابه بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید. توجه – ممکن است لازم باشد از دو ورقه پخت بزرگ استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات در یک لایه قرار دارند.

  2. فر را با دمای 400 درجه گرم کنید

  3. در یک کاسه بزرگ بادمجان خرد شده ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل دلمه ای را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را روی یک بشقاب در ظرف مخصوص پخت بچینید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. قالب نان را در فر قرار دهید و سبزیجات را حدود 20-25 دقیقه سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود. قبل از سرو از فر خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های دیدنی تر سبزیجات با الهام از پاییز هستید ، اینها برخی از غذاهای مورد علاقه ما هستند –

(12 بازدید ، 4 بازدید امروز)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید