رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت منجر به کاهش سریع وزن بدون احساس گرسنگی شدید می شود. رعایت دقیق رژیم غذایی بدون ایجاد کوچکترین تغییری در همه رژیم ها بسیار مهم است. نوشیدن مایعات به ویژه آب در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و علاوه بر حفظ سلامتی ، ورزش روزانه مانند پیاده روی 30 دقیقه ای با شدت متوسط ​​نیز به تناسب اندام کمک می کند.

رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

دانستن برنامه رژیم غذایی و نکات مربوط به آن می تواند تأثیر زیادی در رژیم کاهش وزن شما داشته باشد و سلامت بدن و بدن شما باید رعایت شود. در زیر رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم ، که می تواند وزن را بین 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را 10-15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند بخورید. مراقب این رژیم باشید ، باید صبحانه بخورید.

برای شام توصیه می شود کمی اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا کمی کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از غذا بخوابید ، زیرا باعث مشکلات گوارشی می شود و همچنین می تواند منجر به چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در شام پیشنهادی ، ابتدا باید 1 فنجان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 لایه سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای ناهار مشابه در روز اول از کاهو ، لیمو ترش و کدو استفاده کنید.

کمی گل رز

در روز سوم ، صبحانه خود را با 1 فنجان آب گرم و سپس برای یک فنجان چای با 2 عدد خرما شروع کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا کمی کاهو بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا سرخ شده را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و خوب بجوید ، باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد گوجه فرنگی را با کرفس ، کلم و آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

هنگام صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

ماست کم چرب باید در وعده ناهار ، سپس یک لیوان آب میوه ، ترجیحاً آب سیب یا هویج ، بعد از مدتی خوردن ماست استفاده شود.

ابتدا بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب و یک ساعت بعد از شام بخورید ، کمی هویج سرخ شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

جمعه

صبحانه را مانند روز چهارم آماده کنید و لذت ببرید.

برای شام از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده دوری کنید ، زیرا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز می تواند به راحتی رخ دهد.

سالاد سالاد با آب لیمو و روغن زیتون ابتدا برای شام. سپس بوراکس کدو بخورید.

شنبه

صبحانه امروز خود را تهیه کنید و از آن لذت ببرید ، مانند سومین روز رژیم کاهش وزن.

یک ناهار مشابه روز دوم انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

شام را همانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

در وعده شام ​​به ترتیب از کاهو ، یک ورق سوسیس و نان اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. توصیه می شود یک ساعت بعد از غذا مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

در روز سوم یک وعده غذایی مشابه بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد را با آب لیمو سرو کنید. در صورت تمایل می توانید بعد از ساعت ها از تعدادی میوه برای این غذاها استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای شام ، ابتدا کاهو را در آب لیمو ترش تازه خیس کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

یک سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه برای شام آماده کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

هنگام صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

ماست کم چرب باید در وعده ناهار ، سپس یک لیوان آب میوه ، ترجیحاً آب سیب یا هویج ، بعد از مدتی خوردن ماست استفاده شود.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، کمی هویج سرخ شده پخته شده با 200 گرم پنیر رژیمی اضافه کنید.

روز یازدهم

برای صبحانه همان کار را انجام دهید که روز قبل انجام داد.

برای شام از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس باید برای شام و کدو تنبل بورانی در انتها سرو شود.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

عدس و 1 عدد هویج پخته را برای شام بخورید.

برای خوردن غذا ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری دارای رژیم اولیه 12 روزه است و به عنوان رژیم نگه داری 3 روزه توصیه می شود. توصیه می شود از رژیم غذایی به مدت 15 روز پیروی کنید و سپس به طور معمول غذا بخورید. اما به خاطر داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و از همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال استفاده کرد. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن کم کرده اید ، باید دوباره 3 روز رژیم بگیرید.

رژیم مراقبت برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس از بورانی اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام 2 میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای شام آماده کنید.

برای شام ، ابتدا سالاد خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام 2 میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید