رژیم چاقی سریع با یک برنامه غذایی زیبا


بهتر است قبل از شروع هر نوع رژیم چاقی با متخصص تغذیه مشورت کنید ، ابتدا باید بدانیم چرا چاق نیستیم و سپس با تشخیص مناسب بدنبال رژیم های موثر و کارآمد چاقی باشیم. در زیر یک هفته چاقی را برای عزیزانمان به شما معرفی می کنیم. امیدواریم با استفاده از این رژیم سریع افزایش وزن بتوانید به راحتی چند پوند در هفته وزن کم کنید.

تغییر متابولیسم بدن به زمان زیادی نیاز دارد. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیدید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد و رژیم غذایی یکی از مهمترین و سالم ترین آنهاست. برای کاهش وزن ، بهتر است روزانه کالری بیشتری مصرف کنید تا میزان کالری که بدن روزانه می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما هر روز به مقدار مناسبی از چربی نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی برای کاهش وزن نیز مفید است. بهتر است عادت خوردن 3 بار در روز را فراموش کرده و 5-6 بار در روز وعده های غذایی کوچک بخورید. تا آخر با ما باشید و رژیم چربی سریع را به مدت هفت روز بیاموزید.

غذاهای مختلف برای رژیم های سریع وزن

برنامه رژیم غذایی سریع چاقی به مدت هفت روز

در این مقاله رژیم چاقی سریع هفت روزه را به طور مفصل به شما ارائه می دهیم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و با استفاده از آن به راحتی بتوانید چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

روز اول

در اولین روز رژیم چاقی سریع ، نصف لیوان بلغور جو دوسر خام ، یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف لیوان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان و کمی غذا برای صبحانه مناسب است. دارچین. برای شام ، یک قسمت ماست کم چرب ، کمی پنیر چرب محلی ، زغال اخته مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری پودر گندم و یک قاشق غذاخوری عسل و 20 گرم ماهی قزل آلا برای شام ، یک سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی بخورید. و دوغ کم نمک بهتر است آخرین وعده غذایی بعد از شام را با نصف لیوان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید.

رژیم چاقی سریع برای افراد لاغر

روز دوم

در روز دوم رژیم چاقی سریع برای صبحانه ، 4 عدد پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، یک موز و عسل با کره بادام زمینی ، موز کامل و دو لیوان کامل بنوشید. از شیر بدون چربی برای شام می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک بخورید. حالا یک لیوان شیر بدون چربی را برای یک میان وعده دوم ، یک لیوان میوه یخ زده که می تواند هر میوه ای باشد و دو قاشق غذاخوری دانه کتان مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

کمی گل رز

برنامه کاهش وزن صبح روز سوم ، یک لیوان شیر بدون چربی همراه با 2 دانه گندم یا پودینگ جو برای صبحانه و دو میوه بزرگ برای میان وعده بخورید. برای شام می توانید ساندویچ ماهی تن و پنیر را با گلابی بخورید ، می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، پنیر چدار ، کاهو یا گوجه فرنگی با سس مایونز بدون چربی تهیه کنید. برای یک میان وعده رژیمی سریع ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ در شب بنوشید و برای شام یک فنجان سوپ مرغ بخورید. خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ بعد از غذا بسیار عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز رژیم کاهش وزن سریع ، 2 تخم مرغ با نصف فنجان پنیر کم چرب و نصف فنجان سبزیجات ، دو برش نان سبوس دار ، یک لیوان شیر کم چرب و املت سبزیجات اضافه کنید. به پرتقال و یک تن ماهی ، 2 فنجان برنج قهوه ای ، کمی سس و گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. برای شام یک ساندویچ با بوقلمون و پنیر کم چرب با یک خوشه انگور قرمز سرو کنید. برای یک میان وعده ، دو وعده میوه یخ زده را با یک لیوان شیر کم چرب و 250 گرم سینه مرغ برای شام ، یک لیوان کلم بروکلی ، دو فنجان پوست برنج با لوبیا و مخلوطی از پودر پروتئین سویا شیری بعد از شام مخلوط کنید. به با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

جمعه

پنکیک گندم برای صبحانه ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان زغال اخته یا تمشک تازه ، دو میوه بزرگ برای شام ، یک لیوان شیر کم چرب ، ساندویچ همبرگر و پنیر ، یک لیوان شیر بدون چربی برای میان وعده. با دو میوه بزرگ برای خوردن ، یک لیوان همبرگر کم نمک و مقدار زیادی پروتئین میوه برای یک پایان شیک در شب سرو کنید.

پروتئین در رژیم های چاقی سریع

شنبه

4 عدد پنکیک گندم برای صبحانه ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، زغال اخته تازه ، 4 عدد تخم مرغ آب پز برای میان وعده ، یک وعده کامل جو پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی موز و کمی دارچین ، 2 قاشق غذاخوری برای شام 2 فنجان ماکارونی با سس ، 150 گرم سینه مرغ و کمی سالاد اسفناج ، نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ برای میان وعده و 150 گرم سینه مرغ برای شام ، 2 وعده سبزیجات پخته ، یک سیب زمینی بزرگ و یک شب می توانید شیک های پروتئینی را تا انتها بخورید.

هفتمین روز و آخرین روز رژیم چاقی سریع

ترکیبی از دو تخم مرغ برای صبحانه ، سس ، فلفل دلمه ای ، 4 عدد تورتیلا گندم ، پنیر موزارلا و یک دسته بزرگ انگور ، 2 فنجان شیر کم چرب برای میان وعده ، دو فنجان سبوس جو با کمی دارچین. و قسمت دوم کشمش ، 2 تکه نان با 150 گرم همبرگر برای شام ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان دوغ کم نمک ، 3 موز برای ساندویچ میان وعده با کره بادام زمینی و یک وعده غذایی کامل سوپ لوبیا قرمز 150 گرم ظرف ماهی تن ، سرویس ماکارونی ، یک فنجان سس ، کلم بروکلی بخارپز ، دوغ کم نمک و یک شیک پروتئینی بعد از شام بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم چاقی

دیدگاهتان را بنویسید