رژیم غذایی Sirtfood چیست؟ باید امتحان کنم؟



رژیم غذایی Sirtfood توسط دو متخصص تغذیه “معروف” در انگلستان ایجاد شد و اخیراً به عنوان بهترین رژیم غذایی امسال معرفی شد و ادعا کرد که ادل 40 کیلوگرم وزن کم کرده است.

آدل شخصاً تأیید نکرد که از رژیم غذایی بدون چربی استفاده می کند یا چقدر وزن کم کرده است.

ایدان گوگین و گلن متن ، سازندگان رژیم غذایی Sirtfood ، ادعا می کنند که “شما می توانید وزن خود را کاهش دهید و گرسنه نمانید. شما می توانید در 7 روز 7 کیلو وزن کم کنید و هیچ کدام عضلانی نخواهد بود.”

ثابت شده است که هفت پروتئین موجود در بدن ، Siruins (SIRTs) عملکردهای مختلف از جمله متابولیسم ، التهاب و طول عمر را تنظیم می کند. توجه داشته باشید که این مطالعات بر روی انسان انجام نشده است ، بلکه بر روی مگس میوه و موش انجام شده است.

در رژیم غذایی سطحی چه می خورید؟

“Sirtfoods” ظاهراً میزان ساتوئن ها را در بدن افزایش می دهد.

در اینجا لیست “20 سیستم غذایی برتر” آمده است:

  • کلم
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • پیاز
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون اضافی
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • چای سبز ماتچا
  • گندم سیاه
  • زردچوبه
  • گردو
  • arugula
  • فلفل چشم پرنده (شبیه فلفل سرانو)
  • میوه (علف)
  • خرما Medjool
  • کاسنی قرمز
  • بلوبری
  • کپر
  • قهوه

در هفته اول ، باید کالری خود را به 1000 در روز محدود کنید ، 3 وعده آب سبز در روز بنوشید و یک وعده غذایی غنی از میان وعده بخورید.

در طول هفته دوم ، شما 1500 کالری در روز دریافت می کنید ، 2 وعده آب سبز در روز می نوشید و 2 وعده غذای غنی در روز می خورید.

هیچ برنامه بلند مدت وجود ندارد. پس از 2 هفته ، باید غذاهای حاوی فلفل و آب میوه سبز را ادامه دهید.

اساساً به شما گفته می شود غذاهای سالم بخورید و کالری خود را کاهش دهید.

آیا وزن کم می کنم؟

احتمالا سایزش کم میشه ماهیچه ، آب و کمی چربی وجود خواهد داشت (من نمی دانم چگونه دو نفر با منشاء بالینی می توانند ادعا کنند که شما در رژیم غذایی محدود کالری عضله خود را از دست نمی دهید).

احتمالاً تا پایان 2 هفته وزن اضافه خواهید کرد.

در یک مطالعه بسیار کوچک “خانگی” ، گوگین و متن ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و عضلات خود را حفظ کرده اند ، اما پس از 3 هفته هیچ شرکت کننده ای را دنبال نکردند.

نمی دانم چگونه ادعا می کنند که گرسنه نخواهید ماند. هنگامی که فقط 1000 کالری در روز می خورید ، بدن شما علائم گرسنگی را برای ترکیبی از برخی غذاهای جادویی خاموش نمی کند. این فقط BS است.

اگرچه آنها در کپی و چسباندن وحشی ترین رویاهای افراد به برچسب آنها کار بزرگی انجام می دهند ، اما این رژیم چیز خاصی نیست. این تکرار هر رژیمی است که می بینیم: آن را بخورید ، خود را گرسنه کنید ، وزن خود را کم کنید ، وزن خود را کاهش دهید و سپس به رژیم غذایی جدید “محبوب” بازگردید.

آیا رژیم دوکان ، رژیم 5: 2 و رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ همه این رژیم ها زمانی توسط افراد مشهور تأیید شده بود ، اما امروز نمی شنوید که درباره آنها زیاد صحبت شود. زمان تمرکز بر رژیم غذایی سطحی فرا می رسد ، سپس افراد وقتی خسته می شوند ناپدید می شوند و رسانه ها شروع به پوشش مد بعدی می کنند.

به جای آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

آیا سالهاست سعی می کنید رژیم های مختلف را دنبال کنید؟ در Paleo هیچ حبوبات یا کره بادام زمینی وجود ندارد. هر 30 دانه و شیر ندارند. در کتو هیچ نان و میوه ای وجود ندارد. لیست همچنان ادامه دارد و جای تعجب نیست که چرا همه در مورد نحوه غذا خوردن دچار سردرگمی شده اند

بهترین توصیه من؟ از پیروی از هرگونه قوانین دلخواهی که برای شما اتفاق نمی افتد ، بلکه برای فروش به توده مردم دست بردارید

تصور کنید رژیم بعدی (مجموعه قوانین اختیاری AKA) یک باشد. تنها چیزی که برای مدت طولانی کار می کند ایجاد یک برنامه عملی خاص است که بدن شما را به بهترین شکل می سوزاند و احساس شادی و رضایت می کند. ..

اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن رسیده است که از کمک بگیرید و یک متخصص تغذیه ثبت شده را استخدام کنید.

مگان (وار) یک متخصص تغذیه ثبت شده در پوچکاج ، اورلاندو ، فلوریدا است. او دارای آگاهی تغذیه شخصی است که به کارآفرینان دیگر آموزش می دهد چگونه با تغذیه بهره وری و عملکرد خود را افزایش دهند. او نویسنده کتاب “بهینه سازی زندگی: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان” است.

دیدگاهتان را بنویسید