در دوران قاعدگی غذا بخورید و ورزش کنید


من سوالات زیادی در مورد تمرینات قدرتی یا تمرینات قلبی در زمان شما دارم و در مورد آنچه توصیه می شود یا بهترین است فکر می کنم.

اولاً ، این توصیه ای است زیرا همه می دانید که من مربی معتبر نیستم و قبل از دریافت هرگونه مشاوره باید با خود صحبت کنید ، به خصوص اگر در تمرینات تازه کار هستید ، بیماری دارید یا قصد بارداری دارید. GP قبل از شروع هر برنامه جدید.

در حال حاضر همه چیز خسته کننده دور از ذهن است ، زمان ما واقعاً به چه معناست و چگونه می توانیم برنامه های م effectiveثرتری را در زمان خود برنامه ریزی کنیم.

در دوره خود تولید کنید

1-7 روز

پروژسترون کم و استروژن کم است. تمرینات قدرتی انجام دهید ، اما زیاد کار نکنید. اکثر مردم احساس ضعف می کنند ، به ویژه در روزهای 1 و 2. در این مدت ، ما تحمل درد بالاتری داریم و زمان بهبودی سریع تری داریم ، اما بیشتر مستعد آسیب هستیم. نه اینطور نیست.

روز 8-13

سطح پروژسترون و استروژن ما بیشتر است. ما می توانیم تمرینات تناوبی خود مانند کاردیو و HIIT یا دوومیدانی و اسکوات پرش را افزایش دهیم. برای حفظ سطح قدرت خود کمی وزن کم کنید یا یک کتری پرتاب کنید. بدن شما اکنون خوب به نظر می رسد و احساس خوبی دارد ، بنابراین وقت آن است که به خودتان فشار بیاورید و چالش کنید!

روزهای 14 و 15

برای اکثر مردم زمان تخمک گذاری فرا رسیده است. استروژن بالاترین زمان برای ساختن اندامی عضلانی و تناسب اندام است- به پیلاتس یا یوگا فکر کنید! سطح پروژسترون و استروژن حتی بیشتر است.

روز 16-24 (کار!)

پروژسترون در حال حاضر در بالاترین سطح خود است و سطح استروژن شما کاهش می یابد. فعالیت های هوازی سبک تری مانند پیاده روی ساده یا شنا یا تمرینات با وزنه با حرکات آهسته را در نظر بگیرید. بدن شما چربی را به گلیکوژن ترجیح می دهد ، بنابراین سعی کنید با شدت کمتری ورزش کنید.

در دوره خود غذا بخورید

همیشه یک بازدید کننده ناخواسته یا ناخواسته در هر ماه ، اما نشانه یک بدن سالم! این هورمون ها را برای برخی از غذاهای زیر کنترل کنید و کافئین ، قند زیاد یا غذاهای فرآوری شده را دور بریزید زیرا باعث می شود احساس مرگ کنید.

کلم پیچ ، پرتقال ، ماهی قزل آلا ، کلم بروکلی ، شکلات تلخ ، چای ، موز ، هندوانه – غذاهایی فوق العاده که به شما کمک می کند وقتی در آن روزها احساس کمتری دارید کمی انسان تر شوید.

نکات:

  • مصرف آب را افزایش دهید و از غذاهای شور دوری کنید!
  • برای تثبیت قند خون ، سعی کنید هفته چرخه خود را با کروم تکمیل کنید.
  • منیزیم را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا از خواب بیشتر اطمینان حاصل کنید و به خواب رفتن در شب کمک کنید.
  • سعی کنید چنین غذاهای خانگی را انتخاب کنید تا خواسته های ناخوشایند را از بین ببرید!



دیدگاهتان را بنویسید