حمایت ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

تا می خواهید غذا بخورید ، زیرا مهم است. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب بستگی دارد. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید است:

غذاهای غنی از مواد مغذی را بارگیری کنید

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

شکر بسیار کم مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی را ضعیف می کند و مستقیماً روده ها را تحریک می کند)

رنگ زیادی بخورید (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا آنجا که ممکن است غذاهای طبیعی ضد ویروس بخورید: پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع ، دارچین ، زردچوبه

پیوستن پروژه سازگاری با کربوهیدرات، ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و موارد دیگر می کنیم! اکنون وقت آن است ، خانواده!



دیدگاهتان را بنویسید