جو دوسر پخته شده با لیمو – تغذیه ماریسا مور


جو دوسر ، جو دوسر ، انواع توت های شیرین و جو دوسر پخته شده با یک لیمو برای طعم تازه تهیه می شود. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه ساخته می شود و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر آماده شود!

جو دوسر پخته شده با انواع توت ها در داخل یک قاب سفید با یک قاشق

این مقاله توسط شرکت Quaker Oatmeal حمایت می شود.

آیا آماده خوردن جو دوسر پخته به صورت تازه هستید؟ خودشه! از انواع توت های بهاری تازه برای صبحانه لذت ببرید.

احتمالاً شما بیشترین مواد را در نان خود دارید ، و اگر می توانید توت ها را از بازار کشاورزان محلی ، سوپر مارکت ها بچینید یا اگر فرصتی برای پیدا کردن تازه در حیاط خود دارید ، بهتر است.

این موارد را جمع آوری کنید

بلغور جو دوسر Quaker Old Fashion
توت مخلوط
لیمو
شیر گیاهی ساده و بدون قند
شربت افرا
عصاره یا خمیر وانیل
پودر خمیرمایه
نمک
تخم مرغ (اختیاری)

همه موارد در زمینه خاکستری ردیف شده اند

من عاشق خلق کردن با جو هستم. من عاشق استفاده از انواع توت های تازه برای تازه کردن آنها در بهار هستم!

من برای این دستور از توت سیاه و تمشک استفاده کردم زیرا در بازار من موجود بود. در تابستان ، توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و فراوان است. صادقانه بگویم ، من احتمالاً وقتی به دلیل توت های یخ زده سرد است ، این غذا را متوقف نمی کنم.

از هر میوه ای که در دست دارید استفاده کنید ، از میوه های مخلوط یخ زده گرفته تا هر نوع میوه تازه!

گفتگو دوباره ادامه می یابد. لیمو بسیار حیاتی است. نپرید. پوست لیمو به طعم توت ها کمک می کند. و ظرف به هر حال یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود بلغور جو دوسر یک راه خوب برای کمک به شما در بیدار شدن از صبح باشد. آنها را در دست خود نگه می دارم زیرا در آشپزخانه مغذی و همه کاره هستند.

جو دوسر یک انتخاب غلات آسان و مقرون به صرفه است. ویتامین B1 منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله منیزیم ، فسفر و منگنز است.

در نهایت ، جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر را فراهم کرده و از سیستم گوارشی سالم پشتیبانی کند. با 5 گرم فیبر در هر وعده به لطف جو و انواع توت ها ، این دستور غذا منبع خوبی از فیبر (9 گرم کل چربی) است!

جو دوسر پخته با انواع توت ها در یک قاب سفید

این یک دستور العمل همه کاره است

  • تخم مرغ را برای دستور گیاهخواری بگذارید. بلغور جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد ، اما همچنان طعم فوق العاده ای دارد!
  • این دستور غذا با همان مقدار شیر ساده یا گیاهی کار می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل شکر قهوه ای برای شربت افرا.
  • این دستور غذا را دو یا چهار برابر کنید. فقط مواد را مخلوط کرده ، همه را در قالب های جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. می توانید جو دو سر را در مایکروویو یا فر صبحگاهی گرم کنید.
  • ماست اختیاری یونانی را آزمایش کنید
  • تا 4 فریم آماده کرده و بپزید. جو دوسر پخته شده را خنک کرده و در مایکروویو قرار دهید تا در صبح های شلوغ گرم شود.

آیا آماده تهیه این جو دوسر پخته هستید؟ در اینجا دستور غذا وجود دارد!

جو دوسر پخته شده با لیمو

این جو دوسر پخته شده با لیمو ، بلغور جو دوسر ، توت های شیرین و جو دوسر پخته شده با لمس لیمو برای تازه شدن آن تهیه می شود. این دستور ساده را می توان در 5 دقیقه آماده کرد و می توان آن را به راحتی برای یک نفر یا برای چهار نفر آماده کرد!

زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت30 دقیقه

کل زمان35 دقیقه

دوره: صبحانه ، میان وعده

آشپزخانه: آمریکا

کلید واژه ها: دستور تهیه بلغور جو دوسر پخته شده

بخش ها: 1

کالری: 340کیلوکالری

عناصر

  • .5 فنجان یولاف قدیمی Quaker Old
  • .5 فنجان شیر گیاهی ساده و شیرین نشده
  • 1 قاشق سوپخوری شربت افرا
  • .5 قاشق چایخوری عصاره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق چایخوری بیکینگ پودر ½ قاشق چایخوری
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ های بزرگ (اختیاری ، یادداشت ها را ببینید)
  • .25 بلوبری ، تمشک یا توت سیاه مخلوط تازه یا یخ زده
  • .5 قاشق چایخوری پوست لیمو

دستورالعمل ها

  • فر را روی 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در مخلوط کن کوچک ، جو ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را پوره کنید تا یکدست شود.

  • توت ها را در یک چارچوب 6 گرم قرار دهید و پوست لیمو را بپاشید. میوه را روی توت ها بریزید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی و قهوه ای طلایی شود. گرم سرو کنید.

یادداشت

یادداشت:
تخم مرغ را برای دستور گیاهخواری بگذارید. بلغور جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد ، اما همچنان طعم خوبی دارد!

تغذیه

کالری: 340کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 52گرم | پروتئین: 16گرم | چربی: 8گرم | چربی های اشباع شده: 2گرم | کلسترول: 190mq | سدیم: 420mq | پتاسیم: 709mq | عمر: 5گرم | قند: 22گرم | کلسیم: 332mq | اهن: 3mq



دیدگاهتان را بنویسید