تمرین و لایک کردن


وقتی آخرین باری که در مورد آن پست گذاشتم، از تلاش برای انجام بیش از ۱۰ دقیقه روی تردمیل ۳ بار در هفته به ۲ یا ۳ جلسه ۵ دقیقه ای تغییر مکان داده بودم. این در ماه جولای بود. از آن به بعد

  • من به جلسات ۶، ۷ و الان ۸ دقیقه تغییر کردم.
  • به انجام دو یا سه جلسه، ۳ روز در هفته ادامه دهید.
  • تردمیلم را تا حدی کم کردم به طرز عجیبی کند ۰.۵ مایل در ساعت پشت و ران من آهسته راه رفتن را دوست ندارند. OTOH، سیستم قلبی عروقی من آن را دوست دارد زیرا من در محدوده هوازی هستم.
  • بین جلسات تردمیل پشت و چهار پا را دراز می کنم.

و… من تقریباً می ترسم چیزهای جین را از بین ببرم … اما اکنون به طور کلی مسیریابی برایم راحت تر است؟ اگر (مثلاً) به رختشویی بروم خیلی آهسته راه نمی روم، اما باز هم راحت تر است.

پیشرفت است. من از این بسیار خوشحالم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر