تمرین برای چاق شدن پاها پاهای فرم دار و زیبا


داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی بر زیبایی بدن دارد؛ به خصوص در زیبایی بدن زن. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را چاق و زیبا کنند. به خصوص در ناحیه ران که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. توصیه می کنیم برای چاق شدن پاها ورزش کنید. در اینجا ما شما را با تمرینات مبتنی بر تمرینات برای تجمع چربی در پاها آشنا می کنیم.

ورزش هایی برای چاقی پا

برای چاق شدن پاها ورزش کنید

در دنیای تکنولوژی و علم امروز ، راههای زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی پایدار و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای پر کردن ران به شما پیشنهاد می شود می تواند برای سلامتی شما مضر باشد یا چندان پایدار نباشد. حال می خواهیم چند تمرین را برای پر کردن پاهای شما به منظور داشتن پاهای زیبا و خوش فرم به کمک این تمرینات و ورزش ها به شما معرفی کنیم.

• اسکوات پایین بدن

اسکوات پایین بدن به عنوان یک تمرین برای چاق شدن پاها

یکی از ورزشهایی که می توانید با این پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید این است که بدن خود را به سمت پایین خم کنید. این حرکت مستقیماً بر عضلات پاهای شما تأثیر می گذارد و آنها را می بندد. انجام اسکوات بدن و ماهیچه های چهار سر ران و ران شما را حرکت می دهد و با کمک این تمرین می توانید پاهای زیبا و پرپشتی داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا برای پایین آمدن بهتر است زانوها را خم کنید. مراقب باشید در هنگام خم شدن زانوها پشت خود را خم نکنید و کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت اسکوات هستید ، زانوهای شما اصلاً از انگشت پا پاتون بیرون نمی آید. وقتی موقعیت بدن شما درست است ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می آیید ، باید چند ثانیه استراحت کنید و سپس به آلتان بازگردید.

• شروع به حرکت کنید

حرکت دیگری که به چرب و زیبا نگه داشتن پاها کمک می کند ، تیراندازی است. این حرکت ماهیچه های پاهای شما را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن شما کمک می کند. برای انجام حرکت پرتاب ، باید بدن خود را در یک جهت قرار دهید و کاملاً صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید در جای خود قرار گیرد و فقط پای راست شما باید بیرون بیاید. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی پنجه پا قرار نگیرد.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد ، اما زمین را لمس نکند. پس از انجام این تمرین ، باید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به محل خود بازگردید. برای هر پا می توانید 10 حرکت شات انجام دهید.

برای چاق شدن ران ها ورزش کنید

برای چاق شدن ران ها ورزش کنید

در قسمت قبل با تعدادی تمرین برای چاق شدن پاها آشنا شدیم. بدانید که ورزش فوراً روی پری پاهای شما تأثیر نمی گذارد ، اما اگر آن را به بخشی سالم از زندگی خود تبدیل کرده و به طور منظم انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که شیک ترین و زیباترین پاها را خواهید داشت.

زیرا بدن ورزش واقعاً تغییر می کند. اکنون ، در این قسمت ، می خواهیم تعدادی تمرین برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم ، با استفاده از آنها می توانید رانهای پاتون خود را در فرم خوب و زیبا نگه دارید.

معمولاً پرکردن و فرم دادن به ران ها برای زنان بسیار مهم است و هر لباسی که می پوشند جذاب و زیبا به نظر می رسد. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ این تمرین بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل در مورد چمباتمه زدن برای چاق شدن پاها صحبت کردیم و گفتیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پرکردن ران ها و فرم دادن به پاها مفید هستند. اسکوات کنید تا رانهای پاتو زیبا به نظر برسند.

برای انجام این تمرین ، شما باید پاها را کمی بیشتر از شانه های خود باز کنید ، مانند سطلی که در مورد آن به شما گفتیم. به این ترتیب ماهیچه های چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات مربوط به استفاده از سطل را به خاطر بسپارید. اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن چمباتمه بزنید.

• تخته دوار

ورزش دیگری که برای چاقی مفصل ران بسیار مثر است تخته چرخشی است. این تمرین را باید در حالت چوبی انجام دهید. بازوهای شما باید کاملاً صاف روی زمین باشند و بعد از اینکه تمام بدن خود را در یک جهت هدایت کردید ، وزن کل بدن خود را با نوک انگشتان و ساعد روی زمین بلند کنید.

حالا دست چپ خود را از زمین بلند کرده و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، دست خود را کاملاً مستقیم بالا بیاورید. چند ثانیه در این حالت بمانید. حالا با چرخاندن تمام بدن دست خود را به حالت اولیه بازگردانید و این کار را برای دست بعدی و طرف دیگر بدن انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و کمر شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها به هیچ عنوان نباید به زمین خم شده و یا آن را لمس کنند و به طور کلی شکم شما باید کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• پل تک لگن

پل تک لگن

ساق تک ران یک ورزش برای چاق شدن پاها و همچنین باسن خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، یک تیر دو نشان می زنید. در این تمرین ، پشت شما باید کاملاً روی زمین قرار گیرد و دستان شما باید نزدیک بدن شما باشند. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

اکنون ، با کمک قدرت یک پا و بالاتنه ، یک پا را کاملاً صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با قدرت پای خود که هنوز خم شده است و ماهیچه های شکم انجام دهید. می توانید این تمرین را برای پرکردن و فرم دادن پاهای خود انجام دهید.

• با کناره ها شروع کنید

از کناره ها شروع کنید

تمرین دیگر برای پر کردن ساق پا پرتاب کردن به پهلوها است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا وزن خود را افزایش داده و در فرم خوبی بماند. برای انجام این تمرین ، باید صاف بایستید و دستان خود را روی سینه خود نگه دارید ، بدن شما باید کاملاً صاف باشد. حالا تا جایی که می توانید پای راست خود را به سمت راست بکشید.

پاتون باید راست باشد و زانوها نباید خم شوند. حالا زانوی چپ شما باید زاویه 90 درجه داشته باشد و کل وزن بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشت شما بیرون زده باشد و باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، وقتی در این موقعیت هستید ، چند ثانیه استراحت کنید و سپس به موقعیت اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

فیلم های آموزشی برای چاق شدن پاها

تا کنون تعدادی تمرین مفید و م forثر برای چاق شدن پاها ارائه کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات چاقی پا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و پاهای زیبایی داشته باشید. اما نکته این است که شما باید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم آموزشی چربی پا کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که ما چقدر نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که در صورت تمرین نادرست ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های خود آسیب می رسانید و دیگر هرگز نمی توانید ورزش کنید.

اگر مبتدی هستید و نمی دانید چگونه تمرینات را به درستی انجام دهید ، حتما فیلم آموزشی را تماشا کنید و به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. فیلم آموزشی درباره نکات مهم و قابل توجه است و حتی اگر از قبل با ورزش و فعالیت های ورزشی آشنایی ندارید ، می توانید با تماشای این فیلم بسیار خوب و عالی تمرین کنید.

چکیده

در این قسمت ما یک سری تمرینات برای پر کردن پاهای شما ارائه کرده ایم. اکثر افراد با اندام باریک می خواهند پاهای آنها چاق و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

در این قسمت سعی کرده ایم مجموعه ای از تمرینات را ارائه دهیم که به پرکردن و ساختن عضلات ساق کمک می کند تا با این تمرین پاهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و با مرور نظریه نمی توانید تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید