بهترین کار را انجام دهید … و ضربه بزنید!


یک هفته بعد …

خیلی هم جدید نیست من به جایی که می خواستم نرسیدم ، اما خیلی دور نرفتم (خوب ، شاید کمی). از نظر مثبت ، من چند کار را انجام دادم:

  • ناهار را درست بخورید
  • شب ها تنقلات نخورید
  • مجله غذا
  • نوشیدن مقدار زیادی آب

من سعی می کنم یک شام بسیار سالم و متعادل بخورم و زیاد غذا نمی خورم. اگرچه من مشروب می خوردم ، اجتناب از تنقلات عصرها کار سختی نبود (ما معمولاً برای دو نوشیدنی پس انداز می کنیم!). یک مجله غذایی چیز چندان پیچیده ای نیست ، فقط در کتاب کوچک من یادداشت هایی در مورد آنچه که خوردم و احساسم در طول روز (نه شمارش کالری ، نه کلان ، یا هر چیز دیگری) بنویسید. آب برای من آسان است و نه تنها تمام روز در طول روز کاری خود آن را می نوشم ، بلکه دوست دارم کمی گریپ فروت لاکرای نیز با غذا همراه شود. خیلی کم پیش می آید که من نوشابه رژیمی بنوشم و آن را از دست نمی دهم.

با این حال ، من هنوز سعی می کنم صبحانه را بفهمم ، و هنوز در وعده ناهار زیاد غذا می خورم (یا هر دو) – اینها بزرگترین چالش های من هستند. اما ، من هفته آینده تمام وقت بیکار خواهم بود ، بنابراین امیدوارم بتوانم رژیم / برنامه جدیدی برای تنظیم حالت تعطیلات با خود تنظیم کنم. من ایده هایی دارم ، اما واقعاً باید بنشینم و نحوه اجرا را درک کنم. بسیار ارزشمند خواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که در تعطیلات خوب خواهد بود این است که شاید بتوانید یک روال تمرین را به عقب برگردانید – یا شاید خیلی زیاد باشد که سعی کنید همه را یکجا انجام دهید؟ با این وجود ، نباید هر روز یک پیاده روی کوتاه ساده ، زمانی که جایی برای رفتن و کاری ندارم ، انجام دهم. خوب ، خوب … نه هیچ چیزی، اما حداقل یک چیز مهم مهم وجود دارد.

من واقعا منتظر بعضی چیزها هستم! لیست اولیه من:

  • تمیز کردن پاییز در هوای آزاد (حیاط فقیر من پراکنده است)
  • نقاشی (هنر!)
  • نظافت پاییز داخلی
  • لباس ها را مرتب کنید و از بسیاری چیزها خلاص شوید
  • فهرست کردن کتابخانه وسیع ما ، شاید برای “پاکسازی چمن” ، شاید فقط برای سازماندهی

معلوم می شود که من تمام هفته روی مبل می نشینم و تنیس و فیلم می بینم. LOL؟

ظاهرا نه.

دیدگاهتان را بنویسید