بهترین نکات برای زندگی سالم


مردم اغلب سعی می کنند بین زندگی ، کار ، سرگرمی ها ، سرگرمی ها ، تعطیلات و لیست کارهای انجام شده تعادل ایجاد کنند.

چگونه ، شما می پرسید ، آیا از من انتظار می رود که سالم بخورم ؟؟؟

ببینید ، اینجا زمان مهم نیست.

اینها اولویت ها هستند.

وقتی با تماشای دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود یک شبه می گویند که مشغول آشپزی هستند یا مشغول انتخاب چیز سالم تری هستند ، با بسیاری از مردم صحبت می کنم.

صدای آشنا؟

من درک می کنم که مردم (من 100٪ مقصر آن هستم!) اغلب بسیار شلوغ هستند ، بنابراین چیزی را از نیبل ها ، میله های پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده می گیرند …

اما در واقعیت ، اگر این به عنوان “هنجار” شما اتفاق بیفتد ، باید چیزی بدهید. و سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای شما بالا باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامتی نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید برای شروع احساس بهتر و سالم تر به شیوه ای بسیار خوب و سالم شروع به احساس بهتر کنید:

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید. روز خود را با حداقل 250 میلی لیتر یک لیوان آب به پایان برسانید و شما در یک سوم آن هستید! بقیه را به کیف خود برده و در صورت لزوم شلاق بزنید!

2. میان وعده های سالم بخورید. اگر جاذبه دارید و آماده نیستید ، مقاومت در برابر آن سخت تر خواهد بود. بادام ، روغن گردو ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و …

3. صبحانه بخورید. این شما را برای یک روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، به احتمال زیاد در طول روز به دنبال کافئین و شکر برای انرژی هستید و داشتن ترکیب خوب پروتئین و چربی به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید. لوبیا سبز و کدو سبز را در کمی اسفناج ، سیر و روغن زیتون آغشته کنید. یوم!

5. در صورت امکان از مصرف سس خودداری کنید. به جای آن ساده باشید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6. از چربی نترسید. همه سلولهای ما به چربی نیاز دارند. اختیاری. این یک الزام است.

7. اضافی. تعداد کمی از افراد مقدار مناسب ریز و کلان را برای نیازهای خود به صورت روزانه دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید یک کمپلکس b مناسب را اضافه کنید. این قرص سطح ویتامین B شما را کاهش می دهد. چیزهای ترسناک.

۸- استراحت کنید. پیاده روی کنید ، نفس عمیق بکشید ، قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. اگر “شغلی” دارید ، پیش بروید و آن را انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. سخت نگیر. با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که احساس خوبی دارند ، به افکار خوب فکر می کنند و برای کلمات شما ارزش قائل هستند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، به سطح آنها خم نشوید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر مربوط به غذا یا تغذیه نیست.

شما فقط به شماره 1 نگاه کنید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید