برای کاهش وزن به 10 روش عملی ورزش کنید


کاهش چربی شکم یکی از بزرگترین مشکلات همه ماست. بسیاری از افراد سعی می کنند برای کاهش وزن تمریناتی را انتخاب کنند ، مانند عضلات شکم و دیگر حرکات شکمی که ماهیچه های مورب را هدف قرار می دهند. کمر برخی افراد برای کاهش سریع وزن ورزش را انتخاب می کنند. با این حال ، بسیاری از این تمرینات برای کاهش وزن مثر نیستند.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. شما باید تمام نکات را برای کاهش وزن با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و یک شیوه زندگی سالم به کاهش وزن با هم کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای کاهش وزن پهلوها و شکم م areثر نیستند این مقاله چند تمرین برای کاهش وزن ارائه می دهد که بسیار مثر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که انجام صحیح ورزش بسیار مهم است.

یان پلانک

برای صاف کردن تخته های کناری ، به پهلو و یک آرنج دراز بکشید تا یک خط مستقیم از بالای شانه ها تا پاها کشیده و باسن خود را به سمت بالا بکشید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به زمین بکشید و دوباره بلند کنید ، مطمئن شوید که باسن شما به زمین برخورد نمی کند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته بالا – تخته از پایین به بالا

در حالت چوبی بنشینید ، بازوها را در یک خط مستقیم از شانه ها تا انگشتان پا نگه دارید. آرنج چپ ، سپس آرنج راست را خم کرده و بدن را روی تخته چوبی قرار دهید. سپس دستان خود را صاف کرده و به موقعیت قبلی خود بازگردید. این عمل را 10 بار تکرار کنید.

کاهش وزن جانبی

منحنی های کناری کتل بل

پاها را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید. یک قوری را در دست راست خود نگه دارید ، آن را کمی به راست خم کنید و وزن را روی زمین آویزان کنید. سپس به موقعیت دائمی برگردید.

این کار را 10 بار به راست ، سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات کاهش وزن

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

با هر دو دست یک کتری زنگ دار نگه دارید ، آرنج های خود را خم کرده و بازوهای خود را به سینه خود ببندید. در حالی که بدن خود را به راست می چرخانید ، اسکوات را نگه دارید در حالی که زنگ اسکوپ را در دست گرفته اید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

قطره های زانو بالا

این حرکت همچنین به کاهش وزن در پهلوها کمک می کند. به پشت دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. برای حفظ تعادل ، دستان خود را در دو طرف شانه های خود قرار دهید. یک توپ با اندازه متوسط ​​بین زانوها نگه دارید. پاهای خود را از زمین بلند کنید و پاها باید در امتداد سقف کشیده شوند. سپس زانوها را به آرامی به یک طرف بدن خود (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را بدون پایین آوردن زانوها صاف نگه دارید. این حرکت به نازک شدن پهلوها کمک زیادی می کند.

هنگام انجام این کار ، به یاد داشته باشید که توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این تمرین را در 2 ست 10 ست انجام دهید.

تمرینات کاهش وزن

چوب کاران

خرد کردن چوب یک تمرین موثر برای کاهش وزن است. پاها را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید. یک گلدان یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ خود قرار دهید و بدن خود را به سمت چپ بچرخانید و دستان خود را به صورت مورب در بالای شانه چپ خود حرکت دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن دست خود را روی ران راست خود پایین بیاورید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این عمل را نیز ذخیره کنید.

این کار را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

از طرفی وزن کم کنید

چین های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و پاها را صاف روی زمین بگذارید. وزنه را با دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه عقب بکشد. بدن خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها به سمت قفسه سینه ، راست و زمین قرار گیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کرده و با چرخاندن بالاتنه پاها را ثابت نگه دارید. این تمرین را در دو ست 10 سته انجام دهید.

چرخش روسی

پاهای پایک مورب

به پشت دراز بکشید و صورتتان رو به سقف باشد ، پاها را به هم نزدیک کرده و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ خم شود. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و کف دست خود را تا زمین دراز کنید و دست راست خود را از بدن خود بردارید. سپس با کمک عضلات شکم و لگن پاها را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها همچنان به سمت چپ متمایل هستند. سپس پاهای خود را به آرامی روی زمین قرار دهید. این کار را 30-40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

برای کاهش وزن ورزش کنید

لیفت داخلی کشش ران

برای این کار روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را روی زمین بگذارید. انگشتان پا باید به سمت بالا نگاه کنند و دست ها باید پشت سر شما باشند. پای راست خود را بلند کرده و انگشتان پای خود را به طرف دیگر بچرخانید. با استفاده از ران ها ، پای خود را به آرامی به نقطه شروع پایین بیاورید. سپس این حرکت را در جهت مخالف با پای چپ خود انجام دهید. این حرکت را 30-40 بار تکرار کنید.

کاهش وزن از طریق ورزش

پیک سنگین

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، رو به سقف قرار دهید ، پاها را کنار هم قرار داده و بکشید. در حالی که 1-2 کیلوگرم وزن را در دست چپ خود دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید و پاها را بلند کرده و زانوها را با زاویه 90 درجه خم کنید. بدن خود را هنگام حرکت درگیر کنید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30-40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر خود تکرار کنید.

تمریناتی برای کاهش وزن در پهلوها

آیا می توان با حلقه ورزشی وزن کم کرد؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه به کوچک شدن پشت و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان تمرینات قدرتی انجام دهید ، اما این کار به از بین بردن چربی های موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک تمرین جانبی برای کاهش وزن نیست.

با دوچرخه سواری وزن کم کنید

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و کاملترین ورزشهایی است که در صورت انجام صحیح به سوزاندن چربی در سراسر بدن کمک می کند. دوچرخه سواری یک تمرین قلبی عروقی است که به افزایش ضربان قلب در صورت انجام با سرعت و تمایل مناسب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن راحت تر می شود.

علاوه بر این ، قسمت های مختلف بدن در دوچرخه سواری نقش دارند ، بنابراین کالری سوزی با این ورزش راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م toثر برای سوزاندن چربی در سراسر بدن استفاده می شود و در نتیجه بر چربی های شکم و باسن تأثیر می گذارد. برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمتهای بدن می توانید دوچرخه سواری کنید.

علاوه بر آموزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع تمرینات برای کاهش وزن در ناحیه لگن و شکم را خواهید آموخت. همه این تمرینات و رژیم ها برای کاهش وزن بسیار مفید هستند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر هستند ، اما به خاطر داشته باشید که پیروی از مسیر ورزش و رژیم غذایی به صبر و اراده قوی نیاز دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های کاهش وزن با آخرین تکنولوژی روز دنیا ، در این مسیر به شما کمک می کند و باعث کاهش سریع وزن شما می شود.

MCare یکی از دستگاه های لاغری شرکت مداریا است که به کاهش وزن کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من رول مکش است. رول ساکشن از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. رول ساکشن گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند در مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید