با مصرف قارچ خطر افسردگی را کاهش دهید – دکتر رویا خادمیان


199674 - با مصرف قارچ خطر افسردگی را کاهش داد

با خوردن قارچ خطر افسردگی خود را کاهش دهید

قارچ ها در تیتر اول روزنامه ها ظاهر شدند زیرا فواید زیادی برای سلامتی دارند. تحقیقات جدید دانشکده پزشکی هرشی پنسیلوانیا نشان می دهد که این غذاهای شگفت انگیز نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را کاهش می دهند ، بلکه می توانند برای سلامت روان نیز مفید بوده و خطر افسردگی را کاهش دهند.

محققان اطلاعات مربوط به رژیم غذایی و سلامت روانی بیش از 24000 بزرگسال آمریکایی را در فاصله سالهای 2005 تا 2016 جمع آوری کردند و دریافتند افرادی که قارچ می خورند کمتر مستعد افسردگی هستند.

به گزارش مدیکال اکسپرس ، محققان گفتند که قارچ حاوی ergot است ، یک آنتی اکسیدان که می تواند بدن را از آسیب سلولی و بافتی محافظت کند.

مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها از تعدادی از بیماری های روانی از جمله اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و افسردگی جلوگیری می کنند.

“قارچ منبع عالی اسید آمینه ضد التهابی است که توسط بدن انسان سنتز نمی شود و سطوح بالای این ماده می تواند خطر استرس اکسیداتیو را کاهش دهد ، که می تواند علائم افسردگی را نیز کاهش دهد.” سیبریل با.

قارچ دکمه ای رایج ترین نوع قارچ در ایالات متحده است و حاوی پتاسیم است که باعث کاهش اضطراب می شود. علاوه بر این ، برخی از گونه های قارچی خوراکی دیگر ، به ویژه Hericium erinaceus ، می توانند از بیماری های عصبی ، از جمله افسردگی جلوگیری کنند.

نتایج این مطالعه نشان داد که مصرف زیاد قارچ با مزایای بیشتری همراه نیست.

محققان در حال تحقیق هستند که جایگزینی یک وعده قرمز با یک وعده روزانه قارچ می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد.

این تیم تجزیه و تحلیل دوم را انجام داد تا ببیند آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز یا گوشت فرآوری شده با یک وعده قارچ در روز می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد و نتایج نشان داد که این جایگزینی خطر افسردگی را کاهش می دهد.

پیش از این ، تحقیقات کمی برای بررسی رابطه بین مصرف قارچ و افسردگی انجام شده بود ، و این مطالعه ممکن است بر اهمیت استفاده از قارچ به عنوان ابزاری برای کاهش افسردگی و پیشگیری از بیماری تأکید کند.

دیدگاهتان را بنویسید