با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید – دکتر رویا خادمیان


1871453 186 - با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی را برطرف کنید

با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و غذاهای کمکی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

غذاهای راضی ، غذاهای کامل و فرآوری نشده هستند که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله ، شما چهار غذای سالم و درعین حال رضایت بخش را یاد خواهید گرفت که می توانید از آنها برای کنترل گرسنگی خود تا حد زیادی استفاده کنید.

..بههازل

غذاهای فندقی متعلق به دسته پر کننده ها هستند و می توانند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شوند. فندق سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است که غنی از مواد مغذی مانند کلسیم هستند و هر سه درشت مغذی حاوی پروتئین ، کربوهیدرات و چربی هستند. از مخلوط متفاوت فندق و گردو مانند گردو ، بادام و فندق استفاده کنید. استفاده از این نوع آجیل مواد مغذی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

..بهماهی

سرشار از پروتئین و امگا 3 در ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) ، این یک انتخاب عالی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید که علاوه بر خواص رضایت بخش ماهی ، در تقویت و بهبود روحیه نیز مثر است!

..بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع پروتئین با کیفیت بالا است. یک مطالعه در سال 2011 سیری افرادی را که برای شام تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی می خوردند مورد بررسی قرار داد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی اثر سیری بیشتری دارد! برای دریافت بیشترین ارزش غذایی تخم مرغ ، باید هم زرده و هم سفیده تخم مرغ بخورید تا امگا 3 و حداکثر پروتئین دریافت کنید.

..بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که اگرچه سبزیجات دارای فیبر زیادی هستند ، اما به راحتی می توانند مصرف غذا را افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید (با سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس سبزیجات دیگر با رنگ متفاوت را امتحان کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری بیشتری داشته باشید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید