بازگشت به مسیر بعد از تعطیلات


از مرکز MCCS

سال جدید فرا رسیده است و زمان بازگشت به مسیر است. عادات ناسالم ممکن است در طول فصل تعطیلات به یک روال عادی تبدیل شوند: چیزهای سالم بخورید، مقدار زیادی از آن چیزها بخورید و با ورزش سست شوید. از شر گناه خلاص شوید و به مسیر درست بازگردید. آنچه انجام شده است، اکنون زمان آن رسیده است که این انرژی را به سمت برداشتن گام هایی برای بازگشت به مسیر برای رسیدن به اهداف خود هدایت کنید. این نکات را برای تنظیم مجدد بدن خود پس از تعطیلات امتحان کنید:

  • کوکتل ها را برش دهید. با سم زدایی از الکل به مدت حداقل هفت روز تنظیم مجدد کنید.
  • هیدراته کردن از میوه ها و سبزیجاتی که دارای آب زیادی هستند برای افزایش رطوبت بدن استفاده کنید. غذاهایی مانند کرفس، خیار و توت فرنگی سرشار از آب هستند.
  • هر چه زودتر دستگاه گوارش خود را ریست کنید. وعده های غذایی سالم را با پروتئین های بدون چربی، میوه ها و سبزیجات حفظ کنید. کربوهیدرات ها و غذاهای نشاسته ای مانند برنج و نان را حذف کنید. ملاقات با همیشه برای ارتقای سلامت مناسب است تیمی برای ایجاد یک برنامه غذایی و ورزش سفارشی.
  • هر روز زمانی را به ورزش اختصاص دهید. به یک کلاس تناسب اندام بپیوندید، بپیوندید مرکز تناسب اندام یا پیاده روی سریع. آن را در اولویت قرار دهید.
  • برگرد به روال. ساختار برای افراد مهم است که بتوانند خود را مسئول نگه دارند. اهداف کاهش وزن «هوشمندانه» را مشخص، قابل اندازه گیری، دست یافتنی، مرتبط و مبتنی بر زمان تعیین کنید.
  • از حالت فشرده خارج کنید و تنظیم مجدد کنید. استراحت کنید و استراحت کنید. احساس اضطراب می کنید؟ پیاده روی کنید یا در یک فعالیت شرکت کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر