بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.


بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.

27 فوریه 2021 –

بهترین برنامه برای عضله سازی ، تقویت و حرکت رو به جلو چیست ، آیا می توان در صنعت تناسب اندام هنگام شبکه های اجتماعی سردرگمی زیادی ایجاد کرد؟ و دلیلش را می فهمم.

IMG_4047

با تمرینات کش رفتن در هر پست و خم شدن تک پاها از حصار ، بسیار دشوار است که بدانید برای یافتن برنامه ای که برای شما مناسب است به کجا مراجعه کنید.

به یاد جوان 20 ساله ای که دندان جدیدی را در دنیای کوهنوردی باز کرد ، از یک وب سایت بدنسازی مدرسه قدیمی با مربی مشهور استفاده کردم و برنامه T را دنبال کردم.

ما همه اصول اولیه را انجام داده ایم. بکشید ، فشار دهید ، چمباتمه بزنید ، لولا را بچرخانید و بچرخانید.

و حدس بزنید چه چیزی …. من تغییر را دیدم.

IMG_4021

من عضله ساختم ، قوی تر شدم و در آسانسورهایم جلو رفتم.

چطور این کار را کردم؟ اضافه بار پیشرونده

با مراجعه کنندگانم به داخل و خارج از ورزشگاه ، نمی توانم به اندازه کافی بر این موضوع استرس داشته باشم. ما باید انگیزه های بیشتری ایجاد کنیم تا شاهد تغییرات باشیم.

اضافه بار پیش رونده زمانی است که وزن ، دفعات یا تعداد تکرارها را در تمرینات قدرتی خود افزایش می دهید.

به عنوان مثال ، اگر از همان دمبل 5 پوندی برای حلقه های دو سر خود استفاده می کنید و می پرسید چرا افزایش عضلات عضله دو سر را مشاهده نمی کنید ، وقت آن است که به سراغ دمبل بعدی بروید ، تکرارها را تغییر دهید یا سرعت خود را کاهش دهید. سرعت شما

اگر در حال تمرین در خانه هستید و فقط 1 جفت دمبل دارید ، ممکن است احساس کنید این دمبل ها سنگین تر و سنگین تر می شوند ، اما تمرینات و / یا سرعت خود را کند کنید (1-2 را فکر کنید و سپس پایین بیاورید) 1-2-3).

IMG_4164

به عنوان یک محرک فزاینده ، می توانید بر روی پاکسازی فرم خود نیز کار کنید.

به عنوان مثال ، من و دوستم سام در مورد چگونگی تقویت قدرت خود کار کردیم. این باعث شد تمرینات کاملاً متفاوت باشد و بدن من را بیشتر تحریک کند.

اکنون می توانید با افزایش حجم کار در زمان کمتر ، بار پیشرونده خود را افزایش دهید.

اگرچه سال گذشته کارهای زیادی را بدون فکر انجام دادم.

یک تفاوتی هست.

IMG_4270

فقط به این دلیل که “کار بیشتری انجام می دهید” به این معنا نیست که باید بین 50 فرورفتگی بین دو بازوی خود 50 بورپی انجام دهید ، اما شما زمان استراحت خود را بین فرهای دوسر بازویی خود کوتاه می کنید تا مشکلات و انگیزه های بیشتری اضافه کنید.

آیا تفاوت را میبینید؟

تعدادی از وسایلم را جمع کردم بازگشت به مبانی آدیداس با دوستانم برای صرفه جویی در تمرین بعدی! اینها تمریناتی هستند که من طی یک سال گذشته به آنها بازگشتم و بدن من به اندازه کافی خوب و قوی است تا بتواند به اصول اولیه وفادار بماند و از اضافه بار پیشرونده استفاده کند.

اسکوات کفش پاشنه بلند

HEGS

شما از یک بشقاب برای بلند کردن پاشنه های خود با HEGS استفاده می کنید.

IMG_4281

با ایجاد این تغییر ، شما هرگونه تحرک مچ پا را از بین می برید و به زانوها و باسن خود اجازه می دهید تا دامنه کامل حرکت را پشت سر بگذارند.

هنگام تلاش برای برداشتن قسمت تحتانی کمر از معادله و توجه به تحرک و ثبات مناسب ران بسیار مهم است.

1 دستور گل

1AR

اغلب ، هنگامی که مردم “در صف” قرار می گیرند ، شانه های خود را به گوش نزدیک می کنند و به آنها اجازه می دهند به جای عضلات lat عضلات تله را بگیرند.

برای “باز کردن” رگ ، به یک کشش کوچک در زیر حرکت توجه کنید ، با کشیدن آرنج به عقب شروع کنید و این وزن را به باسن خود وارد کنید ، نه به قفسه سینه.

1/2 را روی زانوها فشار دهید

1AP

در مورد ثبات شانه صحبت کنید! یک پرس 1/2 سر زانو (مخصوصاً با یک کتری) در واقع مکانیک های اصلی شما را مجبور به انجام این کار برای پشتیبانی از پرس می کند. دنده های خود را پایین نگه دارید ، شانه ها را از گوش خود دور نگه دارید و آرنج ها را کمی به سمت بالا حرکت دهید.

بارهای بالا

OHW

باز هم ، ما در اینجا به دنبال تثبیت اولیه هستیم ، قفسه سینه را پایین نگه داشته و در هر مرحله نفس می کشیم. این به تثبیت شانه و ایجاد یک پایه مطمئن تر کمک می کند. داشتن وزن از یک طرف در هر دو طرف به بارگیری آن در یک طرف کمک می کند. شما می خواهید هر دو طرف را به صورت زیر تکرار کنید و دکمه بالا را فشار دهید.

امیدوارم این دستورالعمل ها به شما کمک کند تا به اصول اولیه برگردید و بفهمید که نیازی به اختراع مداوم چرخ با قدرت اولیه و عضله سازی نیست.

اصول اولیه را رعایت کنید ، به اضافه بار تدریجی توجه کنید و بر قدرت درون خود برای ایجاد آن پایه ماندگار مسلط شوید.

من هم برای آن زندگی می کنم خروج سبز و همه جزئیات و پیوندها را می توانید در زیر پیدا کنید!

IMG_4040

آدیداس با یک مجموعه “بدون درز” بیشتر به بازار آمد.

من با یک مدیوم در پایین رفتم زیرا دیدم که سوتین ها کمی محکم تر و بزرگتر هستند.

من دوست دارم تاپ های خود را حفر نکنم ، بنابراین بالا رفتن از اندازه همیشه راحت تر به نظر می رسد. جزئیات پشتی این سوتین نیز گزینه ای بسیار مورد علاقه و بیشتر “خط طولانی” است.

IMG_4044

جزئیات لباس

من بسیار خوشحالم که اعلام کنم که من اکنون سفیر آدیداس هستم ، بنابراین در طول سال مطالب بیشتری خواهید دید! از آدیداس متشکرم ، تو راک

همیشه به شما وفادار باشید ،

xo Kasey

می توانید از مقالات بیشتری لذت ببرید

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس ، زنان آدیداس ، بازگشت به باسی ، اضافه بار پیشرونده ، آموزش



دیدگاهتان را بنویسید