آیا بعد از رژیم زندگی وجود دارد؟ بله و زیباست


زمان خواندن: 4 دقایق

اگر رژیم نگیرید چطور؟ وقتی تصمیم می گیرید زمان خروج از غلتک رژیم غذایی فرا رسیده است ، این سوال شما را بسیار نگران می کند. زندگی بعد از رژیم شبیه خواهد بود دلایل زیادی برای خداحافظی با رژیم غذایی ، معروف به کاهش وزن عمدی وجود دارد.

  • شاید از دوره کم پشتی خسته شده اید رژیم یویو یا نگران هستید (به درستی) که ادامه یویو به سلامت جسمانی و بهزیستی احساسی شما کمک نمی کند.
  • شاید خسته شده اید شما هرگز مطمئن نیستید چه بخوریدبه آیا این غذا بد است؟ آیا این غذا خوب است؟ آیا پاسخ ها بسته به آنچه برای حفظ سلامت خود می خورید یا برای کاهش وزن چه می خورید متفاوت است؟
  • شاید از احساس مثل خود خسته شده اید شما نمی توانید زندگی خود را به طور کامل انجام دهید ضمن ادامه رژیم یا رژیم دارید یا در فکر ایجاد رژیم غذایی جدید با استفاده از پهنای باند هستید که می توانید به چیز دیگری اختصاص دهید. بعلاوه ، هنگامی که رژیم دارید ، رفتن به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بدون نگرانی درباره این که آیا چیزی برای شما “مجاز” است وجود دارد ، سخت است.
  • یا آیا متوجه شده اید که رژیم غذایی غلطکی شما را بین کنترل شدید و کاملاً خارج از کنترل قرار می دهد؟ این است دوره محدودیت برای سلامتی خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، گناه!) و به شما اجازه نمی دهد در مکانی مستقر شوید که می توانید با انتخاب غذای خود آشتی کنید.
چگونه می توان از غلتک رژیم غذایی خارج شد

به طور کلی ، وقتی چیزی را از زندگی خود خارج می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. شما جاهای خالی را پر کنید برای مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون می کنید ، می توانید بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم دارید رژیم بگیرید ، می توانید تمرین را شروع کنید آشپزی بصری شما می توانید یاد بگیرید که رژیم های محدود کننده را با علائم طبیعی گرسنگی و سیری در بدن خود جایگزین کنید. اگر رژیم غذایی شما برای سالها یا دههها ناشی از تصویر بد بدن است ، می توانید روی روشهای پرورش آن کار کنید احترام به بدن به جای نفرت از بدنبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین خارجی در مورد اینکه چه چیزی ، چه موقع و چقدر بخورید:

  • شروع کنید اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید که بدن به شما می گوید کدام غذاها احساس خوبی دارند ، چه زمانی باید سوزانده شوند و چقدر احساس می کنید. درست
  • برای یادگیری بدن خود را نه برای ظاهر خود ، بلکه برای آنچه که انجام می دهد ارزیابی کنید و بدن خود را از درون به بیرون حس کنید و زندگی کنید ، نه اینکه همیشه از بیرون به خود نگاه کنید.
  • درک کنید که چه رویدادها یا تجربیاتی شما را به دیتلند کشانده استاگر بتوانید خود را برای رحمت قضاوت کنید ، هموارتر خواهد بود.
  • اگر بر خوردن تمرکز کرده اید (یا از غذا دوری می کنید) ، یادگیری راه های جدید برای کنار آمدن با احساسات دشوار کاری بود که قبلاً انجام می دادید.

این کار می تواند دشوار باشد ، اما بسیار مهم است ، زیرا در غیر این صورت با قطع رژیم غذایی ، فاصله باقی مانده می تواند شما را به دیتلند بازگرداند. وقتی یک روز بدن ناخوشایند دارید ، وقتی یک شلوار مناسب شما نیست ، وقتی احساس تورم می کنید (ما می توانیم در هر کدام از آنها به میلیون ها دلیل تورم داشته باشیم) ، به راحتی می توانید میل به “رفع” چیزی با رژیم غذایی خود داشته باشید.

منابعی که به شما در گذراندن یک دوره جدید کمک می کند

هرچه رژیم شما بیشتر طول بکشد ، ترک آن ممکن است بیشتر طول بکشد. به بیان دقیق تر ، این موضوع نه برای تصمیم گیری برای رژیم گرفتن دیگر ، بلکه برای پاکسازی خود از ذهنیت رژیم غذایی و قوانین رژیم غذایی تعیین شده است. بله ، ممکن است به طور ناخودآگاه رژیم بگیریم ، حتی اگر آگاهانه از رژیم پیروی نکنیم. من همیشه آن را می بینم.

اینجاست که بیش از یک مشتری با شروع به کار با من گیر می کند. آنها تعجب می کنند که چرا اینقدر غذا می خورند و احساس بی تفاوتی می کنند زیرا از رژیم گرفتن امتناع می کنند ، بنابراین همه چیز باید در حال حاضر خنک باشد ، درست است؟ این مکان دیگری است که شرم و قضاوت درباره خود را می توان در آن گنجاند. اگر در آن آشفتگی گیر کرده اید ، در اینجا برخی از کتابهایی را که به مشتریان و هر کسی که می خواهد از رژیم غذایی خارج شود و در آینه عقب بماند و با غذا ، تغذیه و تغذیه رابطه ای متعادل و مسالمت آمیز برقرار کند ، توصیه می کنم. بدن

  • “خوردن حساس: یک رویکرد انقلابی در رژیم غذایی” نوشته ایولین تریبول ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN (و دفترچه کار)
  • “متعلق به رادیکال: چگونه در جهان ناعادلانه زندگی کنیم و توسعه دهیم (بهتر می شود)” لیندو بیکن ، دکترا
  • لیندسی بادبادک ، دکتری و لکسی کایت ، دکتری
  • آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • کریستی هریسون ، MPH ، RD “ضد رژیم: وقت ، پول ، رفاه و خوشبختی خود را با وعده های غذایی بصری دریافت کنید”

این مقاله شامل پیوندهای وابسته به آمازون است. من به عنوان Amazon Associate ، از خریدهای مربوطه درآمد کسب می کنم.


کری دنت او یک متخصص تغذیه ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام است ، او متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران است. شامل ابرقدرت های آن است افسانه های تغذیه و زنان را تقویت کند احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید