آشنایی با رژیم کتوژنیک آشنایی با رژیم کتوژنیک


اطلاعات اولیه در مورد رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی به رژیم خاصی ندارید. کافی است غذاهای موجود در هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - اطلاعات در مورد رژیم کتوژنیک

همچنین ، غذای بیشتری در انتهای هرم و غذای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو قسمت فوقانی هرم آجیل و شیر باید در رژیم کتوژنیک کم استفاده شود ، بنابراین ما این دو قسمت هرم را میان وعده کتو می نامیم.

فندق باید یک مشت باشد و میوه و شیر حدود نیم فنجان باشد. و حتی فقط 1/4 فنجان زغال اخته مصرف کنید.

با رعایت این شرایط ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که باعث می شود چربی بیشتری بسوزانید. و اگر تمرین کنید ، حتی عضله نیز خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - اطلاعاتی در مورد رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم این مسئله را با یک مثال روشن کنیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. ما می توانیم از فردی استفاده کنیم که آجیل را کاهش نمی دهد و بالا نگه می دارد.

در ابتدای رژیم غذایی ، این امر باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، سپس وارد کتون شده و حتی کتون را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبای شما به شما نشان می دهد که زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این هشدار از بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در ابتدای رژیم غذایی خود از دو قسمت اصلی هرم کمتر استفاده کنید. مطمئن باشید تا زمانی که تقلب نکنید ، پاسخ این مجموعه دریافت می شود و اشتهای کاذب شما با گذشت زمان بهبود می یابد.

تقلب چیست؟

او دو ماه است که رژیم کتو دارد و بدنش سازگار شده است. بعدا بر نمی گردد ، بلکه خیلی زودتر از افراد عادی به حالت کتو برمی گردد.

مغز انسان چقدر می تواند از سوخت استفاده کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

شما باید مصرف چربی خود را همزمان با کاهش کربوهیدرات افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند مرتکب شوید این است که مصرف چربی خود را افزایش یا کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - اطلاعات مربوط به رژیم کتوژنیک

از روغن ها نترسید.

شما در روزهای اول مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من الان چاق هستم ، شاید ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تنظیم می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

اگر با رژیم کتوژنیک صبور هستید ، تضمین می کنیم که به وزن دلخواه برسید.

بدون هیچ گونه مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات موجود در رژیم های دیگر احساس راحتی کنید.

اینفوگرافیک کتوژنیک 1 - اطلاعاتی در مورد رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو را رعایت می کنیم ، چه اتفاقی برای بدن ما می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، گلیکوژن (کربوهیدرات) بدن شما تمام می شود و هنگامی که کربوهیدرات ها از بدن خارج می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی به راحتی دچار کمبود الکترولیت می شوید که حاوی این سه ماده است. علاوه بر این ، شما باید این سه ماده را ارائه دهید.

اگر می خواهید غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ زیرا بدن در این شرایط به راحتی و به سادگی از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، هنگام عرق کردن بیش از این مقدار را از دست می دهید.) بیشتر عوارض جانبی که افراد در این رژیم تجربه می کنند به دلیل سوء تغذیه است. از این الکترولیتها

پیشنهاد ما به شما این است که سدیم را خیلی راحت از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما به خاطر داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و برای افزودن منیزیم نمی توانید نمک دریا بخورید).

بسیاری از موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تهیه می شوند. با این حال ، در مورد منیزیم ، مقدار زیادی منیزیم از مصرف غلات است ، که در رژیم کتوژنیک ما وجود ندارد. به همین دلیل ، حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار بالا سمی است ، بنابراین داروخانه ها مکمل هایی دارند که فقط 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند ، و این به این دلیل است که شما در مصرف بیش از حد تجویز نمی کنید. به همین دلیل ، افزودن پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو ، رژیم غذایی سرشار از پتاسیم ، توصیه می شود.

آووکادو ، اسفناج و سبزیجات برگ سبز برای کسانی که نمی توانند استفاده کنند توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - اطلاعات مربوط به رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

نکته دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه برای مبتدیان ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از روغن هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد فاز کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها به شما اجازه گرسنگی نمی دهند و در ابتدای رژیم فواید زیادی برای شما دارد.

mct thumb 640x480 1 - اطلاعات مربوط به رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. روی قهوه خود بریزید. از آن به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

در ابتدای رژیم ، از چربی بنبون (تهیه شده از روغن نارگیل و کره) برای سهولت رژیم غذایی خود استفاده کنید.

در ابتدای رژیم نگران این نباشید که آیا کالری اضافی مصرف می کنید یا باید کالری خود را بسوزانید. برای کاهش کربوهیدراتها برای ورود به مرحله کتو ، مقدار زیادی چربی بخورید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر نکاتی را که به شما داده شده است دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید